Uitgerekend rond augustus 2019

<p>Halletjes mama's en papa's,</p><p>Ik ben hier voor het eerst. Of beter gezegd wij zijn hier voor het eerst. En het leek ons leuk om in contact te komen met nieuwe mama's en papa's (en misschien wel te ontmoeten). Wij wonen in Gelderland en hebben al een kindje van bijna 3 jaar. In September hebben wij helaas een miskraam gehad. Maar nu mogen we in November weer genieten van ons geluk. Over 2 weken krijgen we onze eerste controle bij de verloskundige. </p><p>Groetjes</p><p>En wie weet tot horens</p>

Het is nu 5-11
Doe er 9 maanden bij, dan zit je op 5-8 ;) een zwangerschap duurt gemiddeld 40 weken, dat is langer dan 9 maanden. Dat zou ongeveer midden juli betekenen.

Als je vandaag positief zou hebben getest, 2 weken na een vermoedelijke eisprong, komt een calculator op 16 juli uit. Dus met vroeg testen kun je er wat dagen bij op tellen, maar augustus.. zat namelijk net in het juli topic te lezen, met dames die net positief getest hadden haha. Vandaar mijn vraag aan de gebruiker ?

Tenzij ze 'rond augustus' erg ruimt rekent. 
Maar in een ander topic wil ze in contact komen met papa's en mama's die ook in januari een kindje hebben gekregen.
Tenzij ze niet perse dit jaar bedoeld, maar gewoon januari over het algemeen. 
Ik snap het niet meer iig haha, wat duidelijkere uitleg zou fijn zijn

Rustig aan mensen. Zal het uitleggen. We hebben vrijdag 2 november een positieve zwangerschapstest gekregen. We hebben 26 September een miskraam gehad. Ben in de tussentijd niet ongesteld geweest. En door mijn basale temperatuur curve bij te houden. En met ovuluatietesten bezig te houden weten we precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Maar goed de eerste echo moet nog komen. Alstublieft niet gelijk mensen zo aanvallen. 
En ja ik (wij) zouden graag in contact komen met andere mama's en papa's. We hebben al een kindje. Die word binnenkort 3 jaar. Misschien is het nu wat duidelijker voor iedereen. Tsja door al dat getyp komen veel mis communicaties. 

Ik val niemand aan en voel me ook niet aangevallen. Je wil met mensen in contact komen die ook in/rond augustus zijn uitgerekend maar die zul je nog niet vinden? Als je nu weer zwanger bent: gefeliciteerd! Misschien kun je aansluiten bij het juli 2019 topic? Daar is een hoop actie momenteel :)

Terug
Bovenaan