Uitgerekend September 2023

Hi meiden,

Wat leuk dat jullie ook in september zijn uitgerekend! Hoe gaat het? Eerste kindje of al een tweede of derde?

Groetjes,
Faye
 
Hey hoi! Voor ons is het het eerste kindje. Spannend! Wij zijn nu 13+6 weken zwanger en 4 september uitgerekend (al was er eerst nog twijfel bij de echo's om het termijn vast te stellen). Afgelopen week de NIPT test gedaan, het bloedonderzoek gedaan en ook de 13 weken echo. Daar wel even lopen knijpen, omdat de echoscopist eerst even dacht dat het schedeltje niet dichtgegroeid was en daarna dat de ontwikkeling te erg achterliep waardoor we doorgestuurd zouden moeten worden naar het UMCG (wij wonen in Leeuwarden). Allemaal vals alarm gelukkig. De NIPT en het bloedonderzoek nog niet terug, maar we lijken zwanger te zijn van een gezond meisje :) 
Ik heb in het eerste semester last gehad van hele erge misselijkheid en overmatig braken. Ik heb hier ook medicatie voor gekregen, maar dat hielp echt te weinig. Ik ben al sinds januari niet meer aan het werk, zo ziek was ik. Dit gaat nu ik nieuwe medicatie heb en verder in de zwangerschap zit gelukkig steeds beter. Deze week eindelijk weer een keer buiten geweest zonder ergens een afspraak te hebben vanwege de zwangerschap.
We zijn nu echt bezig met de toekomst. Kleertjes uitzoeken, de kinderkamer uitzoeken etc. We gaan in mei/juni ook nog verhuizen, dus ook daar druk mee bezig!
 
Terug
Bovenaan