Uitgerekend September!

Hallo lieve dames, ik zit in mijn 10de week van mijn 3de zwangerschap.. wie is er nog allemaal uitgerekend in september? Ben erg moe elke dag rond 10-11uur.. moet dan echt even 1 uur mijn ogen dicht doen.. heb ik hiervoor niet gehad.. hoort het erbij?
 
Hi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je buiten de vermoeidheid?

Ik ben ook zwanger van de derde. 10 weken en 3 dagen. Wij hebben twee dochters van 2 jaar en 4 maanden.
De vermoeidheid herken ik wel. Tussen 3 en 4 heb ik een enorme dip. Ik probeer als de meiden slapen smiddags ook even te liggen. Dat werkt best goed.
 
Heyy, jij ook gefeliciteerdd?super leuk 2 meiden en nu hopen op een stoere broertje?
Buitenom de vermoeidheid voel ik me wel goed vooral na de middag gewoon energievol..
Hoe gaat het bij jouw? Je kleinste is 4 maanden vind je het moeilijk met de zwangerschap? Ik heb 2 zoontjes, de ene is 4 jaar de andere bijna 1 jaar...
 
Hee er is ook een andere groep:
Gefeliciteerd :)
Uitgerekend september 2021, heet deze groep geloof ik!
Zelf zit ik in week 9 van mijn 1e zwangerschap erg spannend allemaal. Vorige week de 1e echo gehad waarop alles goed was. Dit weekend gaan we het eindelijk aan onze ouders vertellen :) 
 
Het is vooral een grote schok geweest. Lang verhaal kort het was een tweeling maar ik ben een vruchtje verloren. Toen ik bij de gynaecoloog was voor een behandelplan om mijn baarmoeder leeg te krijgen bleek er een vruchtje met kloppend hartje te zitten. Ik was toen al bijna 8 weken zwanger.

Dat de baby zo snel na de jongste komt is ook wel een verrassing voor ons. Maar we omarmen dit cadeautje en maken ons klaar voor een chaotisch eerste jaar met drie kinderen.

Heb jij al mensen verteld dat je zwanger bent?
 
Terug
Bovenaan