Uitgerekend, verveling slaat toe

<p>Zijn er nog dames uitgerekend vandaag of morgen? Ik wel. Hoe is het daar? Met alle perikelen van deze tijd kom ik nog nauwelijks de deur uit. Ik ben fit en heb nergens last van. Morgen 40w. Verveling begint dus een beetje toe te slaan. Huis is een steriel museum. Het hele gezin is thuis. We doen de ochtend homeschool en manlief werkt in de werkkamer. Benieuwd hoe het de andere vergaat. <br /><br /></p><p>groetjes</p>

Hier nog niet uitgerekend maar inmiddels de 37 weken gepasseerd. Ook nog fit en weinig last. Maar net wat jij zegt het huis is inmiddels zo ongeveer steriel haha. Alles is schoon, opgeruimd en alles ligt klaar voor de kleine. Ik had nog wel wat afspraken staan met vrienden/familie maar deze gaan nu niet meer door. En kom behalve voor de boodschappen er dus eigenlijk ook niet meer uit. Alleen ga ik elke dag nog even een stuk lopen in de buitenlucht. Mn man werkt ook thuis vanuit zn werkkamer. Verder is het onze eerste dus nog geen andere kindjes thuis. Dus ook hier verveling helaas haha... Probeer wat te lezen, Netflix/videoland en wou straks een puzzel van 2000 stukjes van zolder halen. Maar ging liever even wat drinken met een vriendin in de stad. 

Terug
Bovenaan