uitgerekend...

Het einde van december nadert. Vandaag ben ik uitgerekend en ik had echt niet verwacht dat dit kindje vandaag of na vandaag zou komen. Juist vanwege alle klachten. Gelukkig gaat het nu veel beter en kan ik weer genieten. Het wordt weer een flink kind (8-8,5 pond) en voldragen. Heeft ook voordelen; bijvoorbeeld 1 nachtvoeding! En uit ervaring weet ik dat ook een baby van 8-8,5 pond klein is. Die andere twee waren ook zo!

Er zullen nu meer baby's van dec-mama's geboren worden die overtijd en voldragen zijn. Succes allemaal!

hey
ik vondt het dit keer maar raar om de uitgerekende datum te naderen met een baby in de wieg ipv mijn buik bij de andere 2 was ik 2 dagen overtijd Dus geniet er nog even lekker van en fijn dat het nu wat beter met je gaat En alvast succes want een ding is zeker lang duurdt het niet meer voordat ook jij je 3de wonder in je armen hebt

Ik snap wat je bedoeld. Lekker genieten nog even! Ik heb ook veel klachten gehad en echo's en dacht elke week nu komt ie, en nu de datum nadert denk ik nee hoor hij wordt gehaald. Moet nl volgende week weer naar de gyn voor inleiden als hij er nog niet is.
Maar wat je zegt over voldragen en 1 nachtvoeding lijkt me heerlijk ;)
Alle babytjes zijn klein en lief... mmmm op op te vreten! ;) of ze nou 6 of 9 pond zijn!

Mijn zoontje was 8 dagen te vroeg en 3235 gram. Doordat ik nu al verder ben dan bij hem heb ik het idee dat ik nu echt een reus ga baren. Terwijl ze hem nu op ongeveer 3500 schatten, dus dat is helemaal niet zo groot. Maar voor mijn gevoel! Mijn zoontje had trouwens ook maar 1 nachtvoeding dus daar ging ik nu eigenlijk ook vanuit...

Terug
Bovenaan