Uitgerekende datum kan niet kloppen

hallo allemaal,

erg blij zijn wij met de zwangerschap. Ik heb een regelmatige cyclus en volgens mijn eigen berekeningen ben ik op 5 november uitgerekend. Bij de 8 weken echo werd dit 31 oktober wn bij de 12 weken echo 28 oktober. Bij de laatste echo werd het meten lastig omdat hij/zij niet stil wilde liggen. Die laatste datum kan technisch gezien niet omdat mijn vriend die week niet thuis was. 31 oktober en 5 november beiden wel. Nu is mijn vraag is er bij meerdere dames een verkeerde uitgerekende datum naar voren gekomen? Bedankt voor jullie reactie.
 
Hallo allemaal

Ik ben nu 40.3 dagen mijn  uitgerekende dat was maandag en we zitten nu op woensdag ik had me echt verheugd  om die datum maar jammer genoeg nog even wachten

Wie van jullie is ook over de datum heen en heeft nog geen weeën  of andere kwaaltjes ik heb nog van niks last en ik ben het zat mijn kleine meid mag nu wel komen kan niet wacht

Ik hou niet van wachten

Groetjes trotemama

 
Ik geloof ook niet in de datum die bij ons naar voren is gekomen. De eerste uit rekening kwam op 5-11 met de eerste echo werd dit naar voren geschoven naar 30-10, maar mijn gevoel zegt al van af het begin dat het 2 a 3 weken eerder zal zijn. Dit omdat ze er op de echo vanuit gegaan word dat ze netjes gemiddeld groeid terwijl ik denk dat dit niet zo is en ze kleiner als gemiddeld is. Plus dat alle symtomen en kwaaltjes de ik heb meestal pas later in de zwangerschap voor komen en niet horen bij de week waar in ze zeggen dat ik ben. Helaas blijft de datum een verrassing. We zullen het uit eindelijk wel zien wanneer ze zich aan de wereld zal laten horen, maar ik hoop dat ze mij niet te lang laat wachten.



Groetjes en succes met je zwangerschap

 
Terug
Bovenaan