Uitgerekende datum komt eraan

<p>hi Allemaal,</p><p> </p><p>ik heb half november een miskraam gehad bij 10 weken en tot op heden nog niet opnieuw zwanger geworden. De uitgerekende datum van dat kindje is over twee weken en ik merk dat het me nu weer een stuk meer bezig houdt. Ook het nog niet opnieuw zwanger zijn begint te knagen. Het gevoel van waarom zij wel en ik niet heb ik vaak de laatste tijd. </p><p>Zijn er nog meer die lang na de miskraam nog niet zwanger zijn geworden en hoe gaan jullie hiermee om? </p><p> </p><p>Liefs. </p>

Hi Josephine!
Ik snap dat het lastig voor je is... ik denk dat ik hetzelfde zou hebben. Geen flauw idee hoe ik ermee om zou gaan... ik denk veel praten met mijn vriend en vriendinnen?
Ik heb 22 april ook een miskraam gehad ik was nog kort zwanger 6/7 weken... nu zit ik in de fase dat ik nog positief test 12 dagen na de miskraam en dat doet zelfs nog zeer.... ook ik hoop snel weer zwanger mogen te zijn. Maar herstellen is ook belangrijk. 
Loop je niet bij een gynecoloog? Dat ze kunnen onderzoeken of eisprongen kunnen volgen bij je? 
Liefs Demi

Heel herkenbaar Josephine, ik zit op dit moment in precies dezelfde situatie. Begin november heb ik een curretage ondergaan. Deze week is de ‘uitgerekende’ datum.
Het speelt de hele tijd in mijn hoofd. Ik kan het niet loslaten en het wordt versterkt doordat elke maand niet uitpakt zoals ik graag zou willen.
Veel meiden om mij zijn pril zwanger, daar raak ik gefrustreerd van. Het voelt alsof mensen voordringen in de rij. Elke keer als ik iemand feliciteer, wil ik eigenlijk roepen: Het is mijn beurt!!
Tips heb ik niet voor je, maar ik kan wel zeggen dat je er niet alleen voor staat.

Terug
Bovenaan