uitgerekende datum

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Vandaag de uitgerekende datum! Toch een beetje het omslagpunt waarop het echte wachten gaat beginnen. Maar ik moet eerlijk zeggen: het mag van mij wel hoor. Ik begin nu zo nieuwsgierig te worden naar dat kleine mensje in mijn buik! Bovendien begin ik een beetje zat te worden van alles in slow motion doen. Terwijl ik toch echt niet mopperen mag. Ik bedoel, ik kan de andere kinderen nog naar school brengen (met de auto) en ik kan mijn huishoudentje een beetje bijhouden en heb geen last van echte vervelende kwaaltjes. Maar toch, als je op die datum zit.
De verloskundige zei dat ik op nog maar een weekje moet rekenen en dat geloof ik zelf eigenlijk ook wel maar ja, wachten is zo lastig!

Groetjes, Petra

Nou meid, je kindje is in ieder geval helemaal volgroeid nu dus dat is een pluspunt! ;)
Ik hoop voor je dat het wachten niet al te lang meer duurt en kijk uit naar je bericht dat je bent bevallen...
groetjes,
KC

Hoi Petra,

Als het eenmaal "legaal" kan komen dan mag het bij een hoop ook gebeuren.
Het zwanger zijn zat zijn en reuze nieuwsgierig zijn naar je kleintje. Als je eenmaal overtijd gaat lopen lijkt mij idd dat je niet meer weg durft en alleen maar aan het wachten ben.

Ik ben zelf vandaag precies 39 wkn  en ik ben zo benieuwd wanneer het bij mij gaat beginnen. Het is nog vrij rustig. Vanaf maandag avond wel vaak harde buiken (zomaar opeens zonder iets te doen), steken onderin en af en toe een krampje. Dus er is wel iets  gaande daarbinnen maar voor de rest zit die kleine nog prima volgens mij, nog geen plannen om eruit te komen.
Ik heb zo mijn vermoeden dat ik ook niet voor de 40 wkn ga bevallen maar we zullen zien. Het is mijn 1ste en iedereen zegt dat die later komen.
Ik heb ook weinig klachten en huppel nog vrolijk in het rond dus ik geniet nog even lekker van mijn zwangere buikje en het getrappel in mijn buik.

Meid, hou nog even vol, je moet maar zo denken; langer dan 2 wkn gaat het zeker weten niet worden. En dan  kan je volop van je kleintje gaan genieten.

Kruimel (vandaag precies 39 wkn)

Haha ik zit nog niet eens op de uitgerekende datum maar toch kan ik me helemaal inleven in je verhaal.
Ik hoop voor je dat je snel mag bevallen!

Monique

Terug
Bovenaan