uitgeteld???help me ff???aub

hoi
 we hebben vorigeweek verteld dat we zwanger waren aan onze ouders,fam en vrienden toen was ik 7 weken en een paar daagjes.maar iemand zeii tegen me dat het niet kon en dat ik nu ook niet 8 weken en 4 dagen ben maar volgens mijn telling wel en ben ik 27 jan uitgeteld.
wie kan me helpen en het onzekere weg nemen door me ff te helpen.23 april was mn eerstedag van laatste men. en mn cyclus is 28 dagen.
grt karin lenssen

heb ook al op cacilators uitgerekend en site s maar toch zeggen ze dat ik verder ben maar ik ben daar niet van overtuigt!ik ben 8 weken en 4 dagen .
grt karin lenssen

hoi hoi,
volgens de calculator van baby brabbel zit je nu gewoon in je 9e week en ben je op 28 januari 2008 uitgerekend. dan klopt je berekening wel volgens mij.
je hoort sowieso bij je termijn echo hoe ver je bent. nu kan je alleen maar genieten van je zwangerschap en die paar dagen/weekje maakt ook niks uit!

groetjes,
petra

Hoi Karin,

Volgens mijn berekening ben je idd 8 weken en 4 dagen zwanger en ben je 28 januari uitgerekend. Maar als het goed is heb je toch binnenkort een afspraak bij een verloskundige? Die kan je precies vertellen wannneer je uitgerekende datum is. En met een echo kunnen ze het nog beter bepalen aan de hand van de grootte van het vruchtjes.

groetjes Anja
37 weken en 3 dagen

Hoi hoi,
Volgens mij heb jij gewoon gelijk. Mijn laatste menstruatie was 23 april en mijn uitrekendatum is dus 1 dag later dan jij n.l.  28 januari. Vandaag heb ik een echo gehad en die gaf ook aan dat ik nu 8weken en 3 dgn zwanger ben.
Je zult het zelf wel te horen krijge met de echo of bij je verloskundige.
Groetjes

Terug
Bovenaan