uitgeteld in de week van 22-27 juni 2009 nieuwe!!!!!

hallo meiden
zo maar even een nieuwe want ik ben toch wel benieuwd of er al iemand is bevallen we zijn nu het overzicht kwijt wel jammer zo

hoop dat iedereen weer komt schrijven
gr pien nog steeds niet bevallen

Hallo,
Ben ook nieuwschierig hoe het met iedereen gaat/ is gegaan. Iedereen zal nu toch wel bevallen zijn?!
Hier gaat t prima, de kleine wil alleen nog niet aan de borst drinken, nu nog dubbel op aan t kolven en dan met de fles geven, erg vermoeiend. Nemen volgende week een beslissing hoe verder... Zelf al weer lekker op de been!
X Siem

Hoi meiden!
Het duurde even voor ik door had dat het forum was verhuisd. En toen moest ik ineens opnieuw inschrijven enzo, maar goed, nu ben ik er weer.

Pien ik hoop dat je inmiddels zelf ook je kindje hebt gekregen? Ik wel. Onze dochter Maite is geboren op 1 juli. Het was echt een prima bevalling, ik had er na de eerste (infuus, ruggeprik, vacuum, totaalruptuur) niet op durven hopen. Maar het ging allemaal vanzelf, niet eens een hechting en dat met een kind van 4220 gram! Ik kan ook al weer fietsen, daar moest ik na de bevalling van mijn zoon echt even niet aan denken.

Hoo dat het met iedereen goed gaat!

Liefs,
Jolien

Terug
Bovenaan