A
Anoniem
Guest
Hoi hoi,
Vandaag eindelijk uitgeteld, en helaas nog niks, Baal best wel een beetje heb al 3 weken zeurende pijntjes en bleef maar hopen dat hij eindelijk kwam maar nog niks, Ruim 1,5 week terug wel een klein beetje bloed verlies gehad, en vrij vaak buikpijn/krampjes maar dit zullen dan wel voorweeen zijn???
Nu ook weer een beetje, maar ook dit keer zal het wel weer niet doorzetten
word er een beetje gek van, m,n vriend al helemaal elke x als ik buikpijn krijg zeg ik : 'het kan een lange nacht worden' en hij is het ondertussen moe!
Maar blijven hopen dat hij snel komt!!!
Nog even een algemene vraag:
Wat zijn beenweeen?? Hoe voelen deze?? Hoe herken je die??
heb wel geregeld steken in m,n been, zouden dit dan ook voorweeen kunnen zijn? Alleen been (voor) weeen??
Iedereen suc6 met zwanger worden/zwangerschap/bevalling
Liefs een ongeduldige moeder
Marieke
Moeder van Mara bijna 20 maanden en vandaag 40 weken!!
Vandaag eindelijk uitgeteld, en helaas nog niks, Baal best wel een beetje heb al 3 weken zeurende pijntjes en bleef maar hopen dat hij eindelijk kwam maar nog niks, Ruim 1,5 week terug wel een klein beetje bloed verlies gehad, en vrij vaak buikpijn/krampjes maar dit zullen dan wel voorweeen zijn???
Nu ook weer een beetje, maar ook dit keer zal het wel weer niet doorzetten
word er een beetje gek van, m,n vriend al helemaal elke x als ik buikpijn krijg zeg ik : 'het kan een lange nacht worden' en hij is het ondertussen moe!
Maar blijven hopen dat hij snel komt!!!
Nog even een algemene vraag:
Wat zijn beenweeen?? Hoe voelen deze?? Hoe herken je die??
heb wel geregeld steken in m,n been, zouden dit dan ook voorweeen kunnen zijn? Alleen been (voor) weeen??
Iedereen suc6 met zwanger worden/zwangerschap/bevalling
Liefs een ongeduldige moeder
Marieke
Moeder van Mara bijna 20 maanden en vandaag 40 weken!!