Uitgevallen tegen mijn dochter spijt...........

Ben 34 weken zwanger en o zo moe. Slaap slecht ( gelukkig slaappillen maar dat is voor een paar uurtjes) veel krampen in benen, onrustige benen ( vooral s'nachts) en een hele grote buik.....klaag klaag klaag
Maar vanochtend tegen mijn 4 jarige dochter uitgevallen en behoorlijk ook. Ik voel me er zo slecht over. De cornflakes vloog door de lucht. Ze was zo verdrietig. Ze is juist heel lief voor me. Vorige week heb ik griep gehad en ze was zo lief voor me en nu dit vanmorgen en eigenlijk om niks.
Herkennen jullie dit?
Het zijn echt de laatste loodjes.......Ik moet volhouden de datum is al bekend het wordt in iedergeval in maart nog gehaald!
liefs Y.

ik begrijp je helemaal. tis hier ook zo kan er niet echt goed meer tegen. zit er ook door heen. ben er dan ruim 35 wk maar val ook elke keer uit en dan denk ik o wat rot.. meid hou je haaks!

Ow ja hoor!kan er soms wel om huilen hoe ik tegen mn dochter van 4 doet....ze is ook niet altijd makkelijk moet ik zeggen en soms kan ik dan niet meer rustig blijven en sta te schreeuwen soms als heel erg is geef ik ze een klap(maar heb dan heeel veel spijt,zeker omdat niet helpt en zo verdrietig er allebei van zijn)
maar dat korte lontje he!!!pff te erg gewoon
verder is ze zo lief!de juf zei vanmorgen nog:ze is zo lief! de kids merken gewoon dat we moe en labiel zijn blijkbaar

liefs jootje

Terug
Bovenaan