uitgewoonde buik...:(

Hallo allemaal,

Ik ben nu 34 wk zwanger en heb het gevoel dat die uk aan alle kanten mijn buik uit wil behalve straks de goeie...
Heb blauwe plekken, ribben voelen niet zo lekker meer, slik medicijnen omdat mn maagwand beurs is en meneer draaid echt zichtbaar van links naar rechts met z'n achterwerk/voeten en weer terug ( mama rekt toch wel mee?)
Best leuk zo'n ukkie in je buik maar ik weet echt niet of ik dit vol ga houden tot het einde ;(
Iemand dit ook meegemaakt of tips om uk te kalmeren (zelf rustig aan doen wordt hij nog actiever van) of heb ik nu al een ADHA-baby?

Groetjes van een uitgewoonde buik....nee niet grappig....

 
dit klinkt heeeeeel bekend!
ik ben nu 35 weken +3 dagen.
Ons kindje is enorm beweeglijk. Het doet soms echt zeer!
Echt tips heb ik niet, want ik vind het zelf soms ook moeilijk.
Als ik rustig op de bank ga zitten of in mijn bed ga liggen wordt het erger.
De dekens bewegen mee!
Rondlopen met een druk-bewegende baby is ook niet aangenaam.
Maar als ik alleen thuis ben dan heb ik lekker los-zittende kleding aan. Dat is dan nog een beetje verlichtend. En plaats maken voor de baby, lang uitgerekt gaan liggen, met je armen boven je hoofd.

Succes met je beweeg-buik.
Groetjes M
 
Er is helaas geen oplossing voor, hier voelt het al weken zo. De gyn zegt dat dat geen reden is om eerder dan 38.5 week iets te gaan doen (en dan krijg ik ook nog een keizersnede op medische indicatie) anders had ik gewoon af moeten wachten. Zolang het kindje het goed doet is de moeder een beetje van onderschikt belang zeiden ze. Sterkte in elk geval!
 
hahhahahahhahahahahhahahahahahah
super !!!! Ik had dat ook met de eerste. Wen er maar aan, hi hi hi.
En je gaat het naderhand nog missen, al zou je nu rust wensen.

De hele dag door trappen ??? En hoe gaat het met het slapen gaan......net als jij gaat liggen dan begint de kleine zo'n 2 uur lang te feesten ????
Ooooo ik kan me de pijn en ergernis nog herinneren en toch verheug ik me er weer op.

Nog even volhouden !!!! Succes
 
Waaaah! Volhouden dus....
Nou, Jeanine..dit ga ik ECHT NIET missen!
Idd, slapen is een hel...is nog of ie dan ook nog even extra flink de hik krijgt.
Hij wordt ook elke dag sterker lijkt het wel...op het moment dat ik dit nu tik schuif ik van de ene kant naar de andere op m'n stoel,...even uitrekken en gelijktijdig op mama's blaas drukken met het hoofd en het achterwerk tegen de ribben en de voeten richting zijkant.
Als ik bevallen ben weet ik wel wat mn wensen zijn; megaslaappil, broodje Filet American en middel om de blauwe plekken weg te werken :)

Groetjes en ook allemaal succes!
 
Terug
Bovenaan