Uitje voor verjaardag

Jasmijn is vrijdag 12 februari jarig en we vieren het zaterdag 13. We hadden het plan om als gezin op haar verjaardag zelf naar het Sprookjesbos in Enkhuizen te gaan, maar nou blijkt dat ie dicht is :eek:s
Heeft er iemand nog tips voor iets anders leuks? Omgeving Alkmaar en niet te duur.
Ballorig doen we al regelmatig dus is niet meer zo speciaal en voor zwemmen vind ik Lukas nog te jong (2 maanden).

X Trudi

Hoi Trudi,
geen idee of het iets is wat je zoekt hoor, maar misschien heb je iets aan deze link?

http://kinderreisgidsen.nl/Speeltuinen-noord-holland.htm

Groetjes, Bianca

Hoi trudie,

Is artis misschien wat?
Ik heb een abonnement en Rosco vind het geweldig.
Ook best lekker klimtoestellen en Mogelijkheid om wat te eten.Ik heb een p en t kar dus Elvis ligt gewoon te tukken (3 maanden) als we daar zijn.

groeten josephine

Hoi Trudi,

Dierenpark Van Blankendaell in Tuitjenhorn schijnt heel leuk te zijn, ik heb veel positieve verhalen over gehoord.
We zijn er zelf (nog) niet geweest, maar staat wel in de planning voor als het (eindelijk) weer eens wat beter weer wordt.
Op de site www.blankendaellpark.nl krijg je alvast een beetje een indruk van het park.
Is ook niet duur, kinderen t/tm 4 jaar kunnen gratis naar binnen, de entree voor volwassen bedraagt €7,00.

Liefs Marieke

@Bianca: de link komt bij mij niet echt duidelijk door

@Josephine: artis is misschien wel een optie, al vind ik het wel erg duur.

@Marieke: Remco is daar al eens geweest met Jasmijn. Erg leuk. Dus inderdaad ook een goeie optie!

X

oja, Trudie bij artis zijn de kinderen ook gratis
dus dat scheelt in ieder geval weer een beetje.
Ik ook eens kijken bij blankendaell ik vind het namelijk superleuk met kinderen naar dieren.
Terwijl ik dit typ bedenk ik dat je ook naar de geitenboerderij in Amsterdamse bos kan gaan moet je maar even googlen. Vind rosco ook heel leuk en is helemaal gratis en je kan daar ook lekker wandelen.

groetjes josephine

Hoi Trudi,

als ik de link die ik hier heb getypt, helemaal overneem en bovenin de balk plak, werkt hij bij mij wel hoor.
Je komt dan op een pagina met leukste uitjes en vakanties met kinderen.
Dat is per provincie.

Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan