Uitjes baby 11 maa

<p>Hallo allemaal,</p><p>Hebben jullie leuke tips voor dagje weg met de kleine? Wij merken al snel dat we bij de kinderboederijen/ dierentuin na een uur wel klaar  zijn. Ze is bijna 1 dus we willen dan ook graag meer doen. </p><p>Onze ouders/ familie wonen niet in de buurt..dus veel mensen ziet ze niet. Ik ga 1x per week met haar naar de bibliotheek en zwemmen. </p><p>Maar als jullie nog andere tips hebben voor een uitje in t weekend hoor ik t graag :) </p><p>rijden vinden we niet erg! </p><p>Alvast bedankt. </p>

Wij zijn pas met onze zoon (10,5 mnd) naar zo'n indoor speeltuin geweest waar ze ook een hoek voor dreumesen hebben. Dat was een groot succes! Hij vermaakt zich overigens ook prima in het speeltuintje voor ons huis. 

Ja sommige indoor speeltuinen mag je met een kindje onder de 1 in, maar niet alle, dus ff checken. Lastige leeftijd he? Ze kunnen nog te weinig, maar willen wel veel meemaken..

Indoorspeeltuinen, zwembad maar niet te lang.. en je hebt bij de bibliotheek vaak in de ochtend is dat er iemand een verhaal voorleest voor de kleintjes.
Ik weet niet precies waar je woont maar je hebt ook de sesamstraat in kijkduin, dat is echt een aanrader !!

Terug
Bovenaan