uitjes

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik was even benieuwd wat gaan jullie doen met de kleintjes overdag. Gaan ze dagelijks mee naar buiten, hoe vaak en waar naar toe.

Isis gaat dagelijks met ons mee, op de fiets, in de buggy, te voet (kleine stukjes) Vaak een boodschapje doen, soms ergens op bezoek. Vooral op de fiets vind ze helemaal goed. We gaan ook weleens naar de bieb, heb je een hele leuke 'baby-hoek' Isis is gek op boekjes.

Ben benieuwd,

x Esther

Jahoor, Lara gaat regelmatig met ons mee als we de deur uit gaan. Sowieso met boodschappen doen; soms met de auto, bij goed weer en weinig boodschappen op de fiets. Of even een brief/kaart posten. Vlakbij hebben we een dierenparkje; is altijd een leuk ommetje met haar!
En gisterenavond hadden we een groot verjaardagsfeest, maar geen oppas kunnen regelen voor haar. Toen hebben we het overdag zo gestuurd dat ze lekker kon slapen en hebben haar uiteindelijk maar gewoon meegenomen. We waren er om 20.00 uur tot 22.30 ofzo. En ze heeft genoten; er was een bandje en ze heeft niets anders gedaan dan rondkruipen en dansen! Toen we thuis kwamen ging ze nog even door met dansen, maar toen was het toch echt bedtijd. Het leek net z'n Duracel-konijntje; ging maar door met dansen! :)

Afijn, dat zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ze gaat zeker met ons mee de deur uit!

Jacoline.

Hoi !
lynn gaat ook altijd mee. Boodschappen,overdag bakkie bij iemand doen,in de wagen door het park wandelen,ff naar de vrijdagmarkt. En het is eigenlijk verschillend hoevaak....de ene keer kan het 1 uitstapje zijn en de andere keer 2.
sávonds nemen we haar eigenlijk weinig mee,als we een verjaardag hebben  dan vragen we een oppas of 1 van ons blijft thuis. Niet erg gezellig als er 1 thuis moet blijven maar het is dan niet anders.
groetjes

Hoi,

Heather gaat bijna overal mee naar toe, maar ze vindt het ook ontzettend leuk om mee naar buiten te gaan. We gaan sowieso iedere dag wandelen met de hond. maar ook boodschappen doen of wat drinken in de stad is allemaal geen probleem.
Als we iets gaan doen met meerdere mensen probeer ik wel een plek te vinden waar iedereen het naar zijn zin heeft. Uit eten, hartstikke leuk maar als Heather mee gaat, gaan we dus wel naar een kindvriendelijke restaurant en eten we eerder.

Groetjes, KT

hoi,

Ik werk 3 middagen. Op de dagen dat ik werk probeer ik 'smorgens niet de deur uit te gaan, zodat ze nog vol energie is als ze naar het kdv gaat (ze slaapt daar vaak namelijk niet s middags).
De 2 vrije dagen ga ik lopend naar de dorpsstraat en doe boodschappen.
Soms ga ik naar een vriendin of naar mijn ouders. Maar omdat we net na haar geboorte naar de Betuwe zijn verhuisd woont iedereen ver weg, dus ik ben dan gelijk een hele dag op pad.
Op zondag gaan we als het weer mee zit vaak een stuk wandelen met de rugdrager.

ik wou dat Jasmijn eens ging lopen, want dan lijkt het me leuk om eens naar het speeltuintje hier om de hoek te gaan, of naar de kinderboerderij ofzo.
Nu baalt ze ervan dat ze in de buggy zit, maar op de grond en stenen rondkruipen gaat ook niet.
leuk idee van de bibliotheek. Ik ga ook eens kijken. Misschien hebben ze er ook wel boekjes voor de allrekleinsten, want jasmijn is gek van boekjes.

groeten Elke

Terug
Bovenaan