Uitkering 2

hallo iedereen!

ik had ook even een vraagje over de uitkering.
1dec.2004 loopt mijn jaarcontract af. ik weet dus niet of het verlengt wordt of niet.
maar als het nou niet verlengt wordt, krijg je dan een uitkering? WW of zo?
en krijg je dat dan vanzelf van het UVW of moet je dat dan zelf gaan aanvragen.
ik hoop op reacties.
alvast bedankt.
 
Je moet je dan bij het CWI gaan inschrijven. Zij regelen vervolgens de uitkering aanvraag voor je. Je hebt dan een sollicitatieplicht per week! Als je in je wettelijke zwangerschapsverlof zit, dan geldt die plicht niet. Je kunt het beste nu al even informeren bij het CWI. Het beleid is nogal eens anders (hoewel dat officieel niet kan): bij de een moet je je drie maanden voor het verstrijken van je contract alvast aanmelden (voor de zekerheid) en de ander zegt dat je pas hoeft te komen als je zeker weet dat het niet verlengt wordt (was bij mij zo).
 
Mijn contract loopt 1 november af en ik weet nog niet of het verlengt wordt. Ik heb namelijk aangegeven dat ik alleen parttime terug wil komen.
Ik had vandaag mijn laatste dag, nu zwangerschapsverlof. En nog weet ik niks.
Ik denk dat ik inderdaad volgende week maar eens langs ga bij het CWI. Anders moet ik straks in mijn kraamtijd gaan, en daar heb ik niet zoveel zin in.

Suc6 ermee !

Eystathia
 
Tjonge jonge Annoniem van 12.22, het is wel een logische vraag van een werkend iemand in haar zwangerschap. Ook dit zijn onzekerheden enz. tijdens je zwangerschap en je ziet toch dat er meer mensen met hetzelfde zitten! Als je het niet interessant vind moet je de reachties gewoon maar niet lezen....
 
Terug
Bovenaan