uitkleden

Hallo meiden,

De titel zegt het misschien al maar onze meid kan zich sinds kort zelf uitkleden. Dit is natuurlijk erg gemakkelijk als ze onder de douche of in bad moet. Dan kan ik alles klaar zetten terwijl zij zich uitkleedt.
Maar ze doet het ook gewoon overdag en met minder kleren aan gaat het veel gemakkelijker. Ze gaat dan buiten in een hoekje staan of loopt gewoon naar binnen. En staat even later in haar nakie voor je. Soms kan ik er wel om lachen, maar als ze haar poepluier op de grond gooit, met de smerige kant naar beneden dan kan ik er niet meer om lachen.
Het is zelfs zo erg dat ze zich gisteravond helemaal heeft uitgekleed toen ze in bed lag. Het enige wat ze nog aanhad was haar slaapzak. Ze had alles uit, onderbroek, hemdje, piamatruitje en haar luier. Vraag me niet hoe ze heeft gedaan, want ik krijg het niet voor elkaar.

We blijven heel consequent dat we niet willen dat ze in haar blote billen rondloopt en doen haar dus ook iedere keer weer wat aan. Ik wil dit niet omdat ze dit gedrag ook vertoont als we ergens op bezoek zijn en dat wil ik dus niet.

Heeft iemand van jullie nog tips? Of is dit weer zo'n fase waar we doorheen moeten?

Groetjes Anne

Ja!! Hier ook een uitkleder. Continu kleren uittrekken, erg leuk :-(
Vaak ook in bed, inclusief luier, dus tja.....
Geen tips, ik laat het maar gebeuren. Thuis geen probleem, bij anderen vertel ik haar dat het niet kan en dat ze zich weer moet aankleden. Meestal luistert ze dan wel (na een tijdje)....

dit is weer zo'n leuke fase.
nathalia deed het een tijdje geleden ook.
we doen altijd haar slaapzakje achterste voren aan, maar zelfs die kreeg ze los. vervolgens haar hempje en onderbroekje, en daarna haar luier.
en idd, tis niet grappig! ik mocht proberen poep van het behang af te schrobben!!! ze zat helemaal onder niet leuk meer.
ook wij bleven vertellen dat dat niet mocht en op een gegeven moment snapte ze het geloof ik want nu doet ze het niet meer.
maar wat krijg je dan:

balkon deur stond gisteren open, ik was heel even met erwin aan het praten, draai me om, zit ze dus met kleding en al in badje!!!! thalia niet uitkleden! roept ze keihard.
whahaha moest er wel om lachen, maar vertelde haar dat ze eerst aan mama moet vragen of ze het badje in mocht, en dat ze als ze in het water gaat, wel moet uitkleden!

liefs, do

Daniel kan zich ook uit en aan kleden,
je moet wel even helpen met de goede kant voor ;-) maar verder red hij zich zelf wel,
Ook hier laatst een uitgekleed kereltje in bed met alleen een slaapzak aan, zou zelf ook niet weten hoe hij het gedaan heeft!

Vaak doet hij het niet, tis nog maar 1 xtje gebeurd (gelukkig) dus hoop dat ik daar geen strijd om heb.

Als we tegen daniel zeggen dat hij mag gaan douchen gaat hij zich uit kleden en peutert stripjes los en gaat dan een luierzakje halen uit de la in de keuken en stopt daar zn luiertje in hihi, dan heel hard om mama roepen die hem dan dicht moet knopen.

liefs Marina

hahaha nicky kleed zich ook steeds weer uit..ppfff je kan wel aan de gang blijven..hier loopt ze dus ook naakt rond,maar als ze op het balkon wil staan,moet ze zichzelf ,of wij wel aankleden..ik wil echt niet dat ze naakt op het balkon staat..dat probleem met die luier heb ik niet...nicky draagt er bijna geen meer...sinds afgelopen donderdag gaat mw.ipv op het potje nu ook echt op de grote mensen toilet...een hele trotse mama

Uitkleden doet Renske al een hele tijd. Maar nu wil ze altijd ook zelf aankleden. Meestal geen probleem, maar als ik moet werken dan hebben we 's ochtends geen 30 min. om aan te kleden. Maar als ik haar aankleed trekt ze het binnen twee seconde weer uit.
Meestal laat ik haar nu in haar luier naar beneden gaan en terwijl ik brood smeer kleed zij zichzelf aan.
Wat hier moet is luier aan! Verder maakt het me niet zo veel uit.

nathalia mag van mij ook niet naakt op het balkon. zijn veelste veel mannetjes die het liefst de hele dag met een verrekijker kijken bah bah bah.
ze mag van mij wel in het badje op het balkon, maar dan gaat haar bikini aan.

Terug
Bovenaan