uitkoken

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

koken jullie de flesjes nog steeds uit?
of drinken jullie kindjes niet meer uit een fles, Bram drinkt zijn drinken namelijk
uit een difrax fles en vroeg me af tot hoelang ik elke keer die flesjes moet uitkoken of dat het niet echt meer nodig is en ook gewoon kunnen worden afgewassen of in de vaatwasser

liefs ilona

Hoi Ilona,

Tara is gister 17 maanden geworden en ze drinkt nog steeds haar melk uit een fles (de B-Free fles). Ik kook het al een tijdje niet uit, alleen had mijn moeder vorige week het flesje uitgekookt (zij past op Tara) toen ik het daar had achtergelaten. Maar volgens mij hoeft het niet meer (zo vaak?0, als je het zelf niet vies of onhygiënisch vindt, denk ik.

Maar nieuwe flessen en spenen kook ik nog wel uit voor het eerste gebruik.

Groetjes,
Shivana

Hoi (bijna) naamgenoot,

Jennifer krijgt 's ochtends warme melk uit een fles, maar deze gaat gewoon de vaatwasser is hoor!!! Uitkoken doe ik eigelijk al heel lang niet meer...

gr. IlonE

Hoi hoi,

Dylano drinkt al een hele tijd niet meer uit de fles. Maar ik heb ze tot een maandje of 6 á 7 iedere dag uitgekookt, en daarna 3x in de week.
Je kunt ze ook gwn in de vaatwasser doen, dan worden ze dubbel gereinigd zeg maar, als de vaatwasser gaat drogen komt er een hoop stoom vrij, waardoor hij ook uitkookt.
Bij de Prenatal hebben ze speciale korfjes voor de flesjes en speentjes.

Ik zou ze nu niet meer uitkoken hoor... Maar daar moet je wel een prettig gevoel bij hebben tuurlijk.

Liefs Debby.

hoi anouk krijgt ook nog melk uit haar flesje bij de boterham.toevallig heb ik ze net nog uitgekookt,vond er een muffe geur aanzitten.maar dit was ook al weer een paar maand geleden dat ik het gedaan had.normaal was ik ze gewoon af.

gr petra

uitkoken hoeft idd niet meer!

toen mijn dochtertje anderhalfjaar geleden geboren werd moest ik alles elke avond nog uitkoken.

en nu bij mijn zoontje van 3 weken hoeft het opeens niet meer en mag het gewoon afgewassen worden of in de vaatwasser  hoe bedoel je ze veranderen snel met regels!!

groetjes jessica

Terug
Bovenaan