<p>Daag dames,</p><p>Beetje gek, maar ik zit er even doorheen. Ik dacht ik zoek even steun, want ik heb niemand in mijn omgeving die mij begrijpt. Ik voel mij niet depressief, maar zit er wel tegenaan. Ik heb afgelopen week al slecht geslapen, maar nu heb ik afgelopen 2 nachten niet kunnen slapen. Niet omdat ik zoveel nadenk of pieker, of dat de kleine in mijn buik zoveel aan het doen is, maar ik weet zelf niet waardoor dit komt. Hierdoor ben ik wel vermoeid, ook op mijn werk en ik merk gewoon dat ik mij nu al vervelend ga voelen tegenover collega's .. en ik ben pas 22+3 weken .. dus ik moet nog wel even doorwerken.. </p><p>Ook voel ik mij schuldig heel de tijd, omdat mijn vriend zoveel moet overnemen van mij in huis, en ben ik zo bang dat er iets is met de baby. Ook omdat ik eet en drink wat ik lust( en niet altijd gezond is) en dan denk ik echt doom gedachten zoals; als ik nu deze pizza eet dan word mijn kind dik. Of als ik teveel snoep, dan krijgt mijn kind suikerziekte. Dat soort dingen spoken in mijn hoofd, waardoor ik mij weer down voel.</p><p>Geloof mij ik was en ben zo blij dat het gelukt is om zwanger te worden, maar ik zit er op het moment even doorheen. Herkennen jullie dit? </p>