uitleggen of omheen draaien

Hallo allemaal,
ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Maaike, mama van 2 jongens van 5 en 3 jaar. Nu ben ik 35 weken zwanger van de derde en de oudste wil weten waar de baby uitkomt en hoe dat heet, wat zouden jullie doen?
 
Ik zou gewoon de waarheid vertellen. De baby komt uit je plasser en dat bij mama's noem je dat een vagina. Antwoord geven op zn vraag en het daarbij laten. Als je zoon nog meer info wil zal hij er vanzelf wel om vragen....
 
Hoi,

Ik zou het ook gewoon benoemen. Ik kreeg een keizersnee en dit heb ik gewoon bsproken met mijn wijze dochter van drie. Eerlijkheid is het beste.
Een maand na de bevalling vroeg ze aan een moeder in de winkel mt een baby van twee weken of deze ook uit de snee kwam. Op dat moment zak je door de grond, maar later kon ik er smakelijk om lachen.

 
haha grappig onderwerp..
toevallig een vriendin van mij is zwanger en ik zit er zelf ook over na te denken over een 2e..
ik vroeg aan tiango mijn zoontje, of tie wist hoe de baby;s in de buik kwamen, hij zei dat mama's die baby's opeten, en later weer uitspugen.. hahaha
dus mijn vriend zei, ze kunnen ook met een sneetje uit de buik komen.. maar dat geloofde die niet, want dat doet pijn..
dus ik zei: ze kunnen ook uit de "muts" van mama komen, en daarop antwoorde hij"dat kan toch niet, daar zit geen gaatje in"
ik weet niet hoe nieuwschierig je kindje is..
die van mij liet het hierbij, maar ik ben bang dat als je zegt uit de "vagina" van mama (wat ik zowieso een raar woord vind voor een kleine) dat ze kunnen gaan vragen over het gaatje..
ik heb eigenlijk geen antwoord voor je, ik denk dat je zelf wel weet hoe nieuwschierig je kindje is en opf tie erover door zou vragen........
succes, ben wel benieuwd naar de afloop.. hihi
 
Terug
Bovenaan