uitlenen

Ben nu 14 weken zwanger en kan mijn gewone kleding niet meer aan. Normaal gesproken (bij de andere 3 zw pas bij 17 of langer zw zijn) dus dacht gisteren met goede moed even mijn zwangerschapskleding tevoorschijn te halen. Maar na de hele kruiuphok, elke doos en zak overhoop te hebben gehaald kan ik helemaal NIETS vinden. Weet wel dat ik kleding (broeken, t-shirts, buikbanden etc.) heb uitgeleend een keer aan een nichtje en een keer aan een vriendin maar zij zeggen ook niets te hebben. Heb ik dan nu al zon last van dementie. Baal als een stekker, ben gewoon outfits van 3 zw kwijt. Heb geen zin om nw dingen aante schaffen want is de laatse zw. Moest effe mijn frustraties kwijt. Het enige wat ik aan mijn zoektocht heb overgehouden is 1 onderbroek, bekkenpijn, rugpijn en harde buiken in bed. grrr.
 
aaaw.... =(

Das wel heel erg idd.
Succes, neit teveel stressen, en je komt het vast nog wel tegen ergens.

En als jij zeker weet dat jij het heb uitgeleend aan je vriendin en je nichtje dan zullen die ook moeten zoeken bij hun lijkt me. Wel makkelijk om te zeggen ik heb niets.
 
Aaah, 1 hele onderbroek is alles wat je nog hebt? Balen zeg! Vraag even rond wie mogelijk nog meer je kleding geleend zou kunnen hebben. Het is zonde om nu alles nieuw te moeten aanschaffen.
Ligt het niet toevallig achterin je eigen kledingkast/in de garage/in de dozen met bewaarde babykleertjes van de andere kinderen?
Sterkte!
 
Heb je meteen een smoesje voor nieuwe kleren :p
Ik heb helaas nog wat liggen van mijn eerste zwangerschap en manlief zei gister "das handig zo hoef je niks nieuws meer te kopen" ik dacht neee wil niet alles van de vorige keer weer aan...
Leuk joh nieuw spul kopen! Shopse..
 
Terug
Bovenaan