Uitnodiging in de e-mail voor de forum dag in Amersfoort

A

Anoniem

Guest
Voor degene die zich hebben opgegeven: De uitnodiging heb ik net verstuurd.
Heb je vragen dan hoor ik het wel.

Voor degene die zich niet hebben opgegeven: Zodra de datum bekend is post ik uiteraard een e-mail hier wanneer en als jullie willen kunnen jullie alsnog komen natuurlijk!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

heb net met m'n agenda naast me de datums staan invullen, er staan er aardig wat op het lijstje zag ik...dus hopen dat we het rond krijgen!!

Groetjes
Angelique

Hoi Mariska

Ik heb me niet opgegeven en denk ook niet dat ik kom, maar ik wilde even een handige site doorgeven.
www.datumprikker.nl

dan hoef je niet steeds heen en weer te mailen, Je voert alle e-mail adressen in+ de data. iedereen kan dan zelf invullen wanneer die wel/niet kan.
Zo heb je snel een overzicht over de data wanneer de meesten kunnen.

succes ermee.

OEPS zag net dat je dat al gedaan had
Moet toch eerst verder lezen de volgende keer

Hoi Maris

Wilde alleen even zeggen dat ik het  vind dat je dit allemaal regelt!
Hoop dat we mee kunnen groetjes Jiska

Hoi Mariska en anderen,

Ik ben het helemaal met Jiska eens dat het geweldig is dat je dit regelt. Ik heb de data dat ik echt niet kan aangegeven. Ben er alleen nog niet helemaal zeker van of ik meega. Maaike loopt nog niet dus vraag me af of ze er al wel wat aan heeft.

Gaan er nog meer kindjes mee die nog niet lopen.

Groetjes
Inge

Hoi Mariska,

Inderdaad helemaal super dat je ondanks dat je zelf al druk genoeg bent hier toch tijd voor vrij maakt. Ik heb hem nog niet ingevuld want mijn hotmail loopt steeds vast. Maar wij kunnen de meeste weekenden toch wel. Ik ben nog even aan het kijken of ik wel mee kan want mijn man wilt niet mee. Dat zou betekenen dat ik het alleen moet doen met Marissa en de trein en de bus en zo. En ik weet niet of dat gaat lukken. Vooral eenmaal terug in Eindhoven is een probleem want we hebben alleen een trap op het station. Maar wie weet bedenkt mijn man zich nog wel. Anders moet ik een andere oplossing zoeken.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan