Uitnodiging verjaardag 1 jaar! ideeen??????

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Het duurt nog even, maar ik denk vast na over leuke uitnodigingen voor de eerste verjaardag van mijn dochtertje! Ze wordt 12 maart 1 jaar!  Wie heeft een uniek of apart idee? Het moet wel opgestuurd kunnen worden!
Bedankt! Anna

Hoi Anna,

12 februari word Jasmijn 1 jaar. Ik heb op kruidvat.nl kaarten gemaakt met foto's van haar. Vanaf haar geboorte maken we iedere twaalfde van de maand een foto van haar met haar knuffelkonijn. Zo kan je goed zien hoe ze is gegroeid. Een aantal van die foto's heb ik op de kaart gedaan. Dit kan je heel makkelijk doen op de site. Je zou bijvoorbeeld verschillende babyfoto's op de kaart kunnen maken. Ook van verschillende maanden.

Nou succes iniedergeval.

Liefs Trudi

Hoi,

Ik doe hetzelfde via de hema, je hebt kaarten is alleen de voorkant bedrukt, en je hebt er ook waar je de binnekant een tekst kunt schrijven!

Gr MJ  

heyhey

ik ben crea bea geweest.
ook ik heb foto's van nathalia gebruikt.
heb ze in een programmatje (paint shop pro) bewerkt, een leuke achtergrond erbij gedaan enz. daarna uitgeprint en op een kaart geplakt.
met wat pennen, potloden en stickers heb ik ze mooi versierd en erbij geschreven waar, wanneer,hoelaat en kus nathalia er bij geschreven.
in envelop gedaan en op de bus gegooid.
heel leuk, simpel en goedkoop.

liefs, do

Terug
Bovenaan