uitnodigingen Piet Piraat

A

Anoniem

Guest

Help!!! Ik ben al een hele tijd op zoek naar uitnodigingen voor Fabio's verjaardag. Ik wil ze heel graag van Piet Piraat, maar ik kan ze nergens vinden! En de tijd gaat echt dringen nu (23 augustus is hij jarig)

Zelf maken is geen optie, want ik ben net zo creatief als een bos uien!!!
Weet iemand misschien een internet site waar ik ze kan bestellen???

Groetjes van Cissy

Nee, geen site maar er zit een hele grote feest winkel in Zoetermeer (de dorpstraat). Ze hadden daar ook piraten uitnodigingen maar of dit piet piraat is? Misschien kan je ze eens bellen?

Hier Cissy, Piet Piraat vlaggen, servetten, tasjes, kleuplaten en uitnodigingen!!!

http://www.dekinderschatkist.nl/         main.php?cat=Piet%20Piraat

Even aan elkaar plakken, anders was ie te lang!

Liefs Nelleke

Hoi Cissy,

Deze had ik je al eens gegeven, Piet piraat uitnodigingen staan er tussen.

Piet piraat

En nog even de link naar de pagina van mijn voorgangster:
Nog een Piet piraat

Wat ook een idee is die foto van Fabio als piraatje gebruiken, op www.wishou.nl kan je zelf ook uitnodigingen maken. Of in een programma als word/excel/powerpoint. Als het niet lukt kan je me ook even de foto en gegevens mailen en kan ik eens kijken of ik wat voor je in elkaar kan zetten. (nebregt@hotmail.com)

Groetjes Nanda

Nelleke je bent een schat!!!! Dat ik niet eerder bedacht heb om raad te vragen aan mijn "zussen" , dat had me een boel frustraties bespaard!
Ik heb meteen de hele  riedel besteld: bordjes, servetten, tasjes, slingers ballonnen, noem maar op!!
Ik ben er helemaal blij mee!!!! Thanx!!!!

Dikke knuf van Cissy

Nanda jij ook hartstikke bedankt hoor!!! Nu zoek ik alleen nog een deurposter van Piet Piraat, maar die zal wel niet bestaan, want deze 2 sites hadden zoveel artikelen! Maar ja, we zien wel.....
Bedankt in ieder geval meiden!

hmmm... dat wordt moeilijker...

misschien is dit iets: deur poster piraat

helaas kan ik verder niets vinden

ja die had ik al gezien, maar hij is anders dan de ander spullen die ik heb...

Maar MAESTHER wist ook nog iets leuks, ik ga haar maar even bellen.

Terug
Bovenaan