uitnodigingen

eindelijk toch mijn idee uitgewerkt voor de verjaardags uitnodiging!

http://i46.tinypic.com/1z3b0r7.jpg

als je de link copieert kun je hem zien.
we vieren het vanaf half 2 omdat het bij alicia omgekeerde wereld is en ze 's ochtends slaapt en 's middags niet.

Leuk kaartje had personelijk mijn telefoon nummer en adres niet zo open en bloot geplaatst maar goed..

Zelfde geld slaapt alicia helemaal niet meer op haar verjaardag.
Maar je bent er op tijd bij ik wacht nog even een maand of 2 a 3

Zoooo dat is op tijd. Wij leven meer bij de dag hier. Kan hem niet openen op de telefoon. Maar je weet nu toch nog niet wanneer ze dan slaapt? Hier veranderd dat nogal eens. Ik kijk een week of twee van tevoren wel wat ik doe.

ja ik ben nogal vergeetachtig met gevolg dat ie vorig jaar de week van te voren pas werd verstuurd en veel mensen niet meer konden. en aangezien wij 5 januari onze verjaardag vieren is het net zo makkelijk beide uitnodigingen meteen te sturen.

sinds dat Alicia 15 maanden is slaapt ze al alleen maar 's ochtends. van half 11 tot 1 en dan gaat ze er meestal op tijd weer in. natuurlijk is het dan anders maar dat moeten de mensen maar accepteren

Leuke uitnodiging!
Ja idd ze weten nu alvast dat je haar verjaardag dan viert. Mocht er al wat wijzigen in de tijd kan dat altijd nog. De dag weten ze toch al!

bij mij werkt de link niet....
Maar hij is vast heel erg leuk!
Idd erg betijds hihi.
Ik wacht er nog heeeeeel lang mee haha hier is het pas 23 maart zover..
Een week of 2 van tevoren is vroeg zat aangezien we het toch op de dag zelf vieren...

2 jaar alweer tjee zeg wat gaaf he!

Raar idee het 2jaar... Pff 2jaar geleden liepen we allemaal nog met een buikje en in de loop van de tijd begonnen we te klagen of hoe er die buik soms in de weg zat haha

Ja gaat zo snel!!
Heerlijk was het zwanger zijn toen. Op wat kleine kwaaltjes na, en heel erg ongeduldig te zijn tot de uitgerekende datum!
Hoop dat zwanger zijn met een kleine rond rennend net zo genieten is.

Terug
Bovenaan