Uitpuilend naveltje

Hoi meiden!

Het valt mij op dat het naveltje van mijn dochter een beetje aan het uitpuilen is. Het is nu een soort bobbeltje geworden.
Misschien is dit wel normaal hoor, maar ik vind het er een beetje vreemd eruit zien.
Herkennen jullie dit?
Ze heeft er volgens mij geen last van.

Groetjes van Elly
 
hoi dat heeft mijn zoontje ook!ze zeiden bij het cb dat het een navelbreukje is!kan geen kwaad en als het goed is dan is het over een jaar niet meer te zien!dus maak je niet ongerust!groetjes
 
Hoi Cindy,

Oh echt waar? Nou, gek genoeg zat ik daar wel stil aan te denken, maar kon me niet voorstellen dat dat het kon zijn. Dus toch wel.
Morgen ga ik toevallig toch naar het CB toe en dan zal ik het gelijk laten zien. Ben benieuwd. Ik ben allang blij dat ze er geen last van heeft.
Bedankt voor je reaktie!

Groetjes van Elly
 
Hoi Cindy,

Je hebt inderdaad gelijk hoor. Ik ben vandaag naar het CB geweest en heb het daar laten zien. Het is hoogst waarschijnlijk inderdaad een navelbreukje. Ze zeiden dat het geen kwaad kon en dat ze er geen last van heeft. En dat klopt. Het kan zijn dat het naveltje vanzelf wee goed komt, maar is dit niet het geval en krijgt ze er later toch last van met bijvoorbeeld haar kleding dan is het vanaf 2 jaar operatief te verhelpen. Nou, laten we daar nog maar even niet aan denken hoor. Ze adviseerde wel als het bobbeltje groter wordt om dan even  langs de huisarts te gaan.

Groetjes van Elly
 
hoi nou dan weet je in ieder geval wat het is!gerust gesteld? inderdaad daar moet je maar niet aan denken  gewoon hopen dat het goed komt,dat doe ik ook! ben al lang blij dat ze er geen last van hebben! groetjessssssss mij
 
Terug
Bovenaan