Uitrekenen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb nog geen zin om ovulatietesten te gebruiken, maar wil natuurlijk wel een beetje weten wanneer er geklust mag/moet worden.
Nu heb ik een cyclus van 36 dagen, maar zo'n beetje elke site zegt wat anders. Nog tips?
Ik heb nu nl het idee dat mijn ei-sprong na 14 dagen na mijn mentruatie is, alleen volgens de sites is dat juist 14 dagen voor je NOD.

Groetjes Rianne

anders moet je op www.ovulatie-berekenen.nl kijken daar kan je de datum dat je menstruatie begint in vullen en het aantal dagen en dan zie je rond welke dag je eisprong is.

Hij is gemiddeld 14dagen voor je menstruatie..
Wat je kunt doen is je afscheiding in de gaten houden paar dagen voor en paar na je eisprong maakt lichaam meer afscheiding en deze is draderig en ziet er een beetje uit als rauw eiwit van een ei.. Ook gaat dan vaak je libido omhoog.

ik weet niet wat voor mobile je heb, maar je kunt ook allerlei apps downloaden betreft je eisprong en zwanger worden. ik heb gebruik de ¨mijn biologische klok¨ app.
is duidelijk, overzichtelijk en in het nederlands

Het is soms lastig je ei sprong te berekenen. Ik zou zeggen om de dag klussen dan zit je altijd goed. Wij hebben dat ook gedaan en soms ook gewoon om de 2 dagen en inmiddels hebben wij een prachtige zoon van 6 maanden. Succes. Als je je ei voelt is het helemaal mooi, maar ik weet niet of je hem voelt.

Ik heb de predictor app, maar die verschilt weer van de sensitest site. Klussen om de 2 dagen doen we idd en we zijn voor onze 2de ook pas 2 maanden bezig. Maar was verbaasd over de verschillen per site....

Ik heb een cyclus van 26 dagen en wij hebben het steeds op de 11e en 12e dag geklust. 5x geprobeerd, 6x zwanger. Ongeveer op de helft dus.

Dat je lf (fase tussen ei en ongi) 14 dagen is is heeel uitzonderlijk. Van de 130 dames (en dan nog meerdere rondes) dus over de 400 grafieken bestudeerd waren er maar 9 die een lf van 14 dagen hadden.

Het gemiddelde is 11 a 12 dagen maar kan verschillen tussen de 6 en de 15 dagen.
De meeste dames hadden een lf van 9 tot 12 dagen dus als ik uitga van een cyclus van 36 dagen dan zou ik zeggen dat de eisprong tussen dag 24 en dag 29 is en je moet klussen in die dagen.

Het is maar een gokje he als ik je begeleid dan weet ik het zeker want ik zie met mijn methode de eisprong 3 a 4 dagen op voorhand aankomen.
Die methode staat nergens op internet en is niet te vinden elders dan in mijn hoofd :D

Terug
Bovenaan