uitslag 1, niet goed!

hoi dames,

uitslag 1 (die van mijn uitstrijkje) is binnen en helaas niet goed!

door hectiek op mijn werk was ik vergeten te bellen smorgens, en toen ik smiddags wilde bellen kon dat niet meer omdat ze dicht waren!!
de ass van de gyn heeft een voicemail bericht achtergelaten en ze vertelde dat het dus niet goed was, en dat ik na mijn ongi medicijnen moet gaan nemen die ze me opsturen.....

ik baal als een stekker!!! ik weet niet eens wat ik nu eigenlijk mankeer!!!
maandagochtend ga ik dus gelijk bellen!
ik vind het fijn dat ze mij gebeld hebben en me t op deze manier hebben verteld, maar ik moet nu heel het weekend in spanning zitten over wat ik dan wel niet zou hebben!!

ik hoop dat ik dat vijandige slijmvlies heb waar ang.... het over had!!
dat zou verklaren waarom er geen zaad is aangetroffen tijdens die samenlevingstesten!!
maandag krijgen we ook de uitslag van het zaad van mijn partner, nog een paar spannende dagen te gaan dus!!

ik laat het jullie maandag wel weten!!

en bedankt iedereen die aan me denkt/gedacht heeft dat ik de uitslag kreeg/ga krijgen!

xx kimpansee

Joh meid toch,

Nou duurt het weekend lang!!

Ben benieuwd wat er dan aan de hand is, en wat voor medicijnen je moet gaan gebruiken.. Zou er geen mogelijkheid zijn voor ivi dan? of heb je dat al gehad? sorry, ook af en toe niet bij de les.
Liefs Lill.

oh, wat balen kim,
ik ben t ook wel ns vergeten. dan ben je er steeds mee bezig behalve op t moment supreme! kan gebeuren, maar wel moeilijk dit weekend. nou, in ieder geval is t iets waar wat aan te doen is (je krijgt medicijnen) maar dat is een schrale troost. hou je taai he? liefs, lis

hoi hoi

he das balen, en dan ook nog niet wijzer kunnen worden uit de voicemail
en dan ook nog tot maandag moeten wachten dan is het inderedaad een lang weekend.
he meis veel sterkte dit weekend en maandag en hopenlijk valt het mee.

groetjes en liefs jorenda

Hoi Kimpansee!
Als ik je verhaal zo lees dan heb je volgens mij inderdaad vijandig slijm. Klinkt misschien stom maar dat is eigenlijk best goed nieuws want dat is met pilletjes te behandelen!! Vrienden van ons hebben het ook gehad en zij heeft een kuur met pilletjes genomen. Nu hebben ze een gezonde zoon!!
Hou moed dus want het komt echt goed!!
liefs Inge

he inge, doet me goed te horen dit soort info!! ik hoop het....dat het zoiets onbenulligs is!!

lieve dames allemaal bedankt voor jullie reacties!!

enneh LILL, wat is ivi? of bedoel je ivf??

xx kimpansee

Ik hoop het ook voor je! Dat komt best veel voor namelijk! Mocht het iets anders zijn dan is daar ook wel weer een oplossing voor daar moet je in geloven!!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan