Vanmiddag zijn mijn vriend en ik bij de gyn geweest voor de uitslag van de 2e spermatest. Net zo als de eerste blijkt de tweede test ook erg slecht te zijn. In ieder geval was het niet slechter! We hadden een geweldige gynaecoloog, heel aardig en ze heeft ons alles heel goed uitgelegd en de tijd voor ons genomen. Ze ging direct met de VU bellen om een afspraak te maken! Ik kon bijna niet geloven dat het zo snel zou gaan.
We worden nu dus doorgestuurd naar de VU. Mijn vriend zal daar weer een potje inleveren en dan wordt dat zaad bekeken en worden er "proefopstellingen" mee gemaakt.
Hieruit volgt het advies: IUI, IVF of ICSI. Ik ben zo onwijs blij dat we weer een stapje verder zijn!! We zijn er nog lang niet maar het begin is er wel! groetjes Noortje
We worden nu dus doorgestuurd naar de VU. Mijn vriend zal daar weer een potje inleveren en dan wordt dat zaad bekeken en worden er "proefopstellingen" mee gemaakt.
Hieruit volgt het advies: IUI, IVF of ICSI. Ik ben zo onwijs blij dat we weer een stapje verder zijn!! We zijn er nog lang niet maar het begin is er wel! groetjes Noortje