Uitslag aan de voeten en handen

Hallo Dames,

Sinds een paar dagen heb ik verschrikkelijke jeukende uitslag aan mijn handen en voeten dat ik het niet houdt van de jeuk.
Geen idee of dat het ook een zw.kwaal is.
Herkennen jullie dit?
Het lijkt op een allergische reactie of iets.

Herkennen jullie dit en hebben jullie tips?
s Nachtrs wordt ik gewoon wakker van je jeuk...

pffff.irrrriiiiii!

Ik heb geen uitslag, waar wel door het vocht vasthouden dat jeukerige gevoel, want de handen en voeten, die zitten vaak tegen het dode gevoel aan, en dan wordt ik ook knettergek van de jeuk.
Maar geen uitslag, sorry geen advies voor je.

liefs, en jeuk ze

Ik zou dit even navragen bij VK of huisarts. Dit lijkt me geen zw. kwaaltje (geen typische in ieder geval). Wat wel is dat je lichaam verandert, en je kunt in een keer last krijgen van allergieen, of de allergieen zijn in een keer weg....

Zeker ff laten checken. Lijkt me erg vervelend constant jeuk te hebben.

liefs

Hé dit is toevallig,

Ik heb al een tijdje (sinds de zwangerschap) enorme jeuk op de rug van mijn handen, ik kom er maar niet achter wat t is. Heb al wat littekentjes en wondjes van t krabben, omdat t zo ongelooflijk jeukt!
Soms ook op mijn armen, met name mijn onderarmen.
Van mijn voeten heb ik niet zoveel last.
Ik heb mentholcreme gehaald bij de apotheek, geeft wel n beetje verlichting...De verloskundige kent wel jeuk op de beuk en borsten, maar niet op de handen...
Zoals ik al zei, ben er zelf oook nog niet achter wat t is...
Als jij n oplossing weet....graag!

Groetjes en succes!

Ik ken het (gelukkig) niet... Wel last van jeuk op mijn buik en ook wel op mijn handen en voeten, maar inderdaad meer van het vocht vasthouden denk ik.

Als je er echt zo'n last van blijft houden zou ik toch even bij de dokter aan de bel trekken. Het is zo vervelend als het je de hele tijd bezighoudt...

Succes!

Liefs Elin

Terug
Bovenaan