uitslag bij zoontje, straks naar doc

Mijn zoontje heeft al een dikke week hobbelige uitslag wat hem heel erg jeukt. Ik dacht vorige week nog aan warmte uitslag of van de zonnebrandcrème uitslag omdat hij een gevoelige huid heeft.

Echter is de uitslag niet meer maar ook niet minder geworden! Nu las ik gisteren iets over de vijfde ziekte. Onschadelijk voor mijn zoontje, echter kan het wel schadelijk zijn voor mijn dochtertje in de buik indien ik deze onschuldige kinderziekte nooit gehad heb. Mijn moeder kan het zich niet herinneren!

Dus straks even naar de doc om dingen uit te sluiten of om voorzorg maatregelen te nemen.

Liefs

Lieve heppy,

Ik heb het antwoord ook niet voor je maar wel heel goed dat jullie samen naar de dokter gaan want je kan niet voorzichtig genoeg zijn en het klopt idd wel dat deze ziekte schadelijk kan zijn voor de ongeboren baby. Hoop dat de dokter jullie even goed controleerd en hopelijk krijgt je zoontje iets waarmee de jeuk verdwijnt, zoooo zielig.

Sterkte!! Liefs Lynn.

Kenmerkend bij de 5e ziekte zijn de rode wangen. Hoop voor jullie dat hij het niet heeft. Goed dat je bij de HA langs kan komen. Hopelijk kan die je geruststellen.
Sterkte

Zielig voor je zoontje en ook spannend voor jou. Volgens mij hebben ze ook verhoging bij de vijfde ziekte. Middels een bloedonderzoek kunnen ze uitsluiten of jij anti-stoffen hebt.

Terug
Bovenaan