A
Anoniem
Guest
Gister naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van het blaasonderzoek. Er zjn geen afwijkingen aangetroffen . Maar ze kunnen dus niet verklaren waar de nierbekkenontsteking vandaan komt. We moeten er vlgs. het ZH rekening mee houden dat het nog een x terugkomt.
In ieder geval krijgt hij over 3 a 4 maanden nog een dmsa-scan ??. Dat is om te kijken of de nieren goed genezen zijn.
Maar voor nu mogen we in ieder geval stoppen met het geven van antibiotica .
Heb nu een beetje dubbel gevoel, ben heel blij dat er geen afwijkingen aangetroffen zijn, maar had stiekum ook gehoopt dat we het nu af konden sluiten. Ik weet wel dat het allemaal voorzorg is en natuurlijk in het belang van zijn gezondheid. Maar zo een scan is echt niet leuk voor ze. Eerst moet hij weer aan het infuus, dan krijgt hij een of ander radio-actief goedje ingespoten. Na 2 a 3 uur moet hij 5 minuten stil op zijn buik blijven liggen 5 min. op zijn rug en 3 min, op beide zijkanten.
Maar ja dan is hij ook weer ouder, hopelijk gaat het dan beter.
Zo, ook weer even mijn hartje gelucht.
Groetjes,
Monique
In ieder geval krijgt hij over 3 a 4 maanden nog een dmsa-scan ??. Dat is om te kijken of de nieren goed genezen zijn.
Maar voor nu mogen we in ieder geval stoppen met het geven van antibiotica .
Heb nu een beetje dubbel gevoel, ben heel blij dat er geen afwijkingen aangetroffen zijn, maar had stiekum ook gehoopt dat we het nu af konden sluiten. Ik weet wel dat het allemaal voorzorg is en natuurlijk in het belang van zijn gezondheid. Maar zo een scan is echt niet leuk voor ze. Eerst moet hij weer aan het infuus, dan krijgt hij een of ander radio-actief goedje ingespoten. Na 2 a 3 uur moet hij 5 minuten stil op zijn buik blijven liggen 5 min. op zijn rug en 3 min, op beide zijkanten.
Maar ja dan is hij ook weer ouder, hopelijk gaat het dan beter.
Zo, ook weer even mijn hartje gelucht.
Groetjes,
Monique