uitslag bloed

Hoi Ellen, Petra, Jenke en Eline en alle andere meiden,

Ik heb weer een uitslag van mijn bloed en helaas is het zwangerschapshormoon verder afgenomen. Dus echt een miskraam. Dat kleine beetje hoop is dus weg. Ik ben toch weer teleurgesteld want je blijft toch hopen en de verschijnselen zijn nog niet helemaal weg, buikpuin, hoofdpijn en pukkels enzo. Ellen je staat er dus nog even alleen voor, maar Jenke en Petra niet! Gelukkig zijn de bloedingen bijna weg. Volgende week weer prikken tot het hormoon op 0 is. Nu 160. Tot snel,
Liefs san
 
Hai San,

Wat klote zeg!!!
Ik kan alleen maar aan je denken en zeggen dat ik hoop dat je snel weer in verwachting bent.
Maar waar sta ik alleen voor?

Groetjes Ellen
 
Heee San, zo is het!!!! We komen eraan!!! Ik heb net een thermometer gekocht. Ik ga toch maar eens kijken of ik wel echt m'n ei heb als ik denk dat ik het heb :) En ik vind het ook wel weer leuk. IK ben er gewoon graag mee bezig, info lezen etc. En m'n vriendje zei ook al dat we maar flink moeten oefenen deze maand. En nog even opbeurend voor jou: m'n schoonzus heeft ook een miskraam gehad in de eerste paar weken. Ze was meteen de ronde erop weer zwanger. En dat gaat nu heel goed. Dus, wie weet!!!!
 
hey jenke en ellen,
Gewoon weer lekker oefenen, alhoewel ik moet zeggen dat de zin wel even weg is. Ik ga nog wel even vragen hoe het kan dat je zo veel bloed na drie dagen (van bevruchting). Maar ik ga er weer voor. Ik ben vandaag wel verdrietig en heel als ik maar naar mijn vriend kijk. Ik heb ook met thermometer geprobeerd, maar dat moet op hetzelfde tijdstip, nou dat is lastig hoor. Ik kon er ook niet echt veel uit halen. De ovulatietest van CB werkte wel goed. Die gaf duidelijk aan dat het tijd was voor actie.
Tot later,
En Ellen ben nog steeds super blij voor je!!
liefs san
 
Hoi meis! tjee, dat is echt niet leuk;op z'n zachtst gezegd. maar probeer de moed er in te houden;je kunt in elk geval zwanger worden..ik weet het is makkelijk praten,maar ik heb jaren geleden hetzelfde meegemaakt.met drie maanden.
en natuurlijk mag je verdrietig zijn,hopelijk hebben jullie wat steun aan elkaar.voor je man/vriend is het ook niet leuk!
sterkte meis voor jullie allebei! en bedenk nieuwe ronde,nieuwe kansen...
wie weet,nu je hoofd even met andere dingen bezig is...
liefs petra
 
Terug
Bovenaan