uitslag bloedglucose dagcurve.

hoi meiden,

ik moest vorige week net als nathalie en truckerbabe suiker prikken. vandaag naar de verloskundige geweest en dit waren de waarde's:
Nuchter: 4.6
11:00 uur 7.4
14.00 uur : 4.8
dus die van 11 uur was te hoog!! moest onder de 7.0 zitten. nu heb ik een brief meegekregen voor mijn huisarts die mij een verwijzing moet geven voor een dietiste. ik moet 2 weken een dieet gaan volgen en daarna weer een dagcurve doen. en dan maar hopen dat het goed is..
ik baal hier echt van!! had zo gehoopt dat het goed was.. maarja.. alles beter voor mijn kindje.. ze zijn gewoon bang dat het te groot word.
hoe is het julllie vergaan. ? nachtalie en truckerbabe???

Liefs, Christien

He Christien, dat is niet erg fijn nieuws, maar maar iets te hoog toch?
Ik moet aanstaande vrijdag prikken, die van truckerbabe was goed.
Ik snap wel dat je baalt, volgens mij valt dat dieet echt wel mee hoor. Gewoon brood groente en derg.
Is er dan veel veranderd in je eetpatroon sinds je zwanger bent?
Lekker je gedachte verzetten naar je kleine, daar doe je het uiteindelijk voor. Als je die kleine straks in je armen hebt, dat maakt zoveel goed.
Kop op meid.

liefs nath

hey,

Met mij was inderdaad alles goed, was zelfs aan de lage kant.
Wat ontzettend rot voor je dat je uitslag tegenviel! Kan me voorstellen dat je ervan baalt naar de dietiste te moeten! Dat je niet meer zelf bepaalt eigenlijk wat je eet.
Maarrr... Aan de andere kant: Alles voor je kindje toch? In ieder geval succes! En laat ons weten hoe je tweede dagcurve is gegaan!

Liefs,

T

Hey,
Wat vervelend voor je!! Begrijpelijk dat je baalt..
Maar ja als het in het belang voor je kindje is dan doe je het daar natuurlijk voor. Sterkte& kop op! Ik hoop dat het snel weer goed is!

Liefs Rosan

He meiden, ik ben vanmorgen geweest. Wat een super goor drankje was dat zeg, en elke keer dacht ik oh hemel ik moet een boertje laten, stel dat ik over men nek ga, werd er helemaal naar van.
Als het goed is komt maandag de uitslag.

liefs

Terug
Bovenaan