uitslag bloedglucose prikken..

hoi meiden,
ik was vanmorgen naar de verloskundige geweest en kreeg daar de uitslag van de dagcurve die ik vorige week had gedaan.
nou nu blijkt dus dat de glucosewaarde van 11 uur net iets te hoog zit.. hij was 7.4 en het moet 7.0 of lager zijn. Nuchter was 4.6 en om 14:00 uur was 4.8 dus dat was netjes..
Nu moet ik naar een dietiste om een dieet te volgen voor 2 weken en daarna weer een dagcurve doen. baal er wel een beetje van hoopte echt dat het goed was.. maarja.. je doet er weinig aan. gelukkig is het kindje goed op schema qua groei en doet ie et verder goed. ook is mijn bloeddruk nog steeds mooi dus ook alle reden om daarover blij te zijn.. maar toch,...
valt toch weer tegen dan als er een kleine tegenslag komt.. naja.. ik zet me er wel overheen.

groetjes, Christien

Dat is balen, maar wel goed dat je zo in de gaten wordt gehouden. Ben benieuwd welk dieet je moet gaan volgen....
Gelukkig doet je kindje en je bloeddruk het goed! Hoe ver ben je eigenlijk?

Vervelend he, ik weet nog dat ik ook zo baalde.
Ikhoefde niet naar de dietiste maar kreeg van de verloskundige ook richtlinjen wat ik wel en beter niet kon eten.

Extra water drinken is ook altijd goed bij een iets te hoge suiker.

Sterkte er mee.

hoi thanks voor jullie reacties..
ik ben nu 26 weken zwanger.
ik hoop ook dat het snel zal werken maar moet eerst voor 2 weken volgen en dan weer kijken hoe het er dan uit ziet.. de dagcurve. dus ben heel erg benieuwd of het effect heeft.

groetjes, Christien

Terug
Bovenaan