Uitslag bloedtest Go

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik heb inmiddels de uitslag van de bloedtest van afgelopen maandag.
Ik was toen 2 weken overtijd.
De uitslag was negatief, niet zwanger. Het frequentie zat onder de 5.
Weet niet precies wat dat betekent, maar in ieder geval niet zwanger.
Hele teleurstelling, ben ook nog niet ongesteld.
Ik moet van de dokter afwachten tot mijn ongesteldheid komt.

Gisteren en dan 2 weken geleden had ik steken in mijn zij, heel erg.
Mijn man en ik hebben toen ook geklust.
Een week later (ook op donderdag) was ik misselijk ???
(Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook, precies een week na mijn eisprong).
Misschien (maar ik hoop niet te veel) waren die steken mijn eisprong wel en had ik eigenlijk gisteren mijn Nod moeten.
Dan  was het  afgelopen maandag ook nog maar anderhalve week na mijn eisprong en misschien was daarom mijn HCG onder de 5 in mijn bloed.
Ik denk dat ik zaterdag nog maar eens zelf test.

Ik weet het allemaal niet meer.
Help!!!!!!!!!!!

Liefs, Go

Hoi Go,

wat jammer dat je niet zwanger bent. (of nog maar zo kort, dat het nog niet te meten is) Wel een teleurstelling. Maar ja, zo lang je nog niet ongesteld wordt, zijn er nog steeds kansen. Horen de HCG-waarden niet gewoon nul te zijn als je niet zwanger bent? Ik heb geen idee hoor. Misschien ben je inderdaad nog maar net zwanger. Wie zal het zeggen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn, dat je er zo mee bezig bent, dat je je menstruatie ophoudt. Moeilijk hoor. Die onzekerheid. En het kost je ook nog eens een kapitaal aan testen. Nou, hopelijk komt er aankomend weekend toch iets positiefs uit je test. Veel sterkte en succes met wachten. Ook voor je mannetje natuurlijk! Lees maandag wel wat de uitslag was. Ik zal in elk geval voor je duimen. (ik heb inmiddels blaren)

Veel liefs en een dikke knuffel,

Ingrid

Hoi Ingrid,

Ik zat met dezelfde vraag.
Als je niet zwanger bent, is dan je HCG-waarde niet Nul???
Ik weet het ook niet.
Weet iemand hier antwoord op????
Hoop dat ik zondag meer weet als ik test.
Kost inderdaad kapitalen, maar je hebt gelijk, ik ben nog steeds niet ongesteld, dus wie weet. Hoop maar niet te veel, anders valt het zo tegen.
Fijn dat je voor me duimt, maar niet teveel doen he, met al die blaren. Ha Ha.
Gelukkig kan ik vandaag wel weer wat lachen, gisteren niet.
Hoe is het met jou?

Liefs, Go

Hier is alles goed,

Zit nu even lekker achter de pc. Emma ligt lekker te slapen en ik heb mijn mannetje ook maar naar bed gestuurd. (Hij is ziek, voorhoofdholte-ontsteking, dat wordt dus even niet klussen. Van koorts gaat de zaadkwaliteit volgens mij met sprongen achteruit. Dus maar even rustig aan, want ik heb geen zin in weer een miskraam) Ik vind er niks aan als hij ziek thuis is op mijn vrije dag. Ik doe zelf dan helemaal niks. Kom niet aan het huishouden toe. Straks maar even doen. Ik wou eerst eens weten hoe het met jou gaat. Verder is hier alles goed. Heerlijk dat er weer een dag de zon schijnt. De donkere dagen voor kerst mogen ze van mij wel over slaan. Je wordt er zo depressief van. Kerst vind ik altijd wel gezellig. Maar ik ben toch wel weer blij als het januari is en al de verplichte nummertjes weer geweest zijn. Eindelijk weer een ritme vinden. En dan weer op naar het voorjaar. Hopelijk zijn we dan beide weer zwanger. En dat we al zo ver zijn, dat het gevaar van een miskraam voorbij is.

Hoe kun jij zo vaak op je werk op internet kijken? Zit je apart in een kamer ofzo. Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik werk op een notariskantoor in de buurt. Ik werk sinds Emma er is de ene week 2 dagen en de andere week 3 dagen. Wegens drukte werk ik sinds juni  gemiddeld 1 dag in de 2 weken extra. Dat kan ik zelf inplannen, i.v.m. oppas. Het geld is wel leuk, maar soms voel ik me ook wel schuldig als ik Emma voor de 4e dag in een week weer ergens dump. Maar ja, daar staat dan weer tegenover dat ik de week erna maar 2 dagen hoef te werken. Da's ook wel weer lekker.

Nou ik wens jou in alle opzichten een heeeeeeel goed weekend.

Liefs,

Ingrid

Hoi Ingrid,

Ikzelf vind het ook altijd lekkerde om een vrijde dag te hebben zonder mijn husband.
Ik werk op een bank, als kassier, en zit dus continu aan de balie aan de computer.
Dus als ik even geen klant heb, en al mijn ander werk is al gedaan natuurlijk, kruip ik even in dit forum. Vandaar dat ik vaker op een dag kom kijken of er nog nieuws is.

Voor jou ook alvast een fijn weekend!!
Veel beterschap voor je husband enne........we speken elkaar maandag, goed!!
Ben vandaag al rond half 3 afgewerkt, wel lekker.
Ga vanavond met een vriendin uit eten (cadeua voor mijn verjaardag), dus dat komt helemaal goed met die gezelligheid.

Tot maandag!!
Liefs, Go

hoi hoi,

ik wou ff reageren op je vraag over hCG.
In de bijsluiter van clear view zwangerschapstesten staat dat iedereen een bepaalde hoeveel  hCG in zijn/haar lichaam heeft.
ik zal het ff precies overtypen :

Urinemonsters van gezonde mannen en niet-zwangere vrouwen bevatten over het algemeen <10mIU/ml hCG>.
Op de eerste dag van het uitblijven van de menstruatie is de hoeveelheid hCG in de urine van de moeder normaliter 50-250mIU/ml.
Aan het eind van het eerste trimester kan de hoeveelheid hCG oplopen tot wel 200.000mIU/ml.

zo hoop dat je hier wat aan hebt.

liefs Bri

Hartstikke bedankt voor je reactie.
De dokter zei dat het onder de 5 was, ik geloof 4.
Misschien is dat niet voldoende om zwanger te zijn.
Zondag doe ik zelf maar weer een test ivm die steken die misschien mijn eisprong geweest kan zijn. Maar hoop niet teveel.

Hoe is het met jou?

Liefs, Go

Hoi Go,

Balen zeg, dat de test negatief was. Ik had zo voor je gehoopt dat je nu eindelijk duidelijkheid zou krijgen. Maar goed, je bent nog niet ongesteld, dus er is nog hoop. Ik ben benieuwd naar de uitslag van je test.

Ik duim voor je,

Mir

Terug
Bovenaan