uitslag combinatietest vandaag

vanmorgen een echo en de uitslag van de test gehad.na drie keer naar de wc gestuurd ivm te volle blaas lukte het dan toch nog om een nekplooi meting te doen.we hebben meer dan een half uur ons kindje kunnen bewonderen.de arts zei dat het een dondersteen is want het ging echt alle kanten op.je zag het mondje heen en weer gaan de handjes en voetjes bewogen.blaasje zat vol en zelfs de hersentjes waren duidelijk zichtbaar.
de meting was 1,2 1op 4877.dat is super goed.door mijn leeftijd ligt dit meest een stuk lager.
ik ben zo gelukkig en gerust gesteld.ondanks dat ik het misschien niet vergoed krijg ben ik super blij dat ik dit onderzoek heb laten doen.
mijn dag kan niet meer stuk.

Gefeliciteerd!! Wat een heerlijk gevoel op zo een mooie dag...
Ik kreeg net ook de rekening binnen van het ziekenhuis van de combi test...ahhh kinderen kosten geld...nu al!!!

Ik moet 240 euro betalen!!
Ik schrok er ook van..de vorige keer moet ik 150 euro betalen , alleen hebben we nu ook die bloedtesten er bij gedaan en niet alleen de nekplooi...
Toch ga ik het proberen te declaren..misschien betaald mijn verzekering een klein beetje..ik ben tenslotte extra aanvullend verzekerd...wie niet waagd...

ik dacht dat de bloedtest standaard was.het is indderdaad een hoop geld.maar ben zoooo blij met de uitslag dat ik het er toch wel voor over heb.ik ben zolang bezig geweest om zwanger te worden en dat maakte me zo onzeker.ik ga ook proberen om het vergoed te krijgen,ben ook aanvullend verzekerd.kan het indd altijd proberen ;-)

Terug
Bovenaan