Uitslag combinatietest

Hey meiden,

Net contact gehad met het ziekenhuis. Vorige week echo gehad waarbij nekplooi is gemeten(1,2 mm) en nu uitslag bloedonderzoek. Onze kans is 1:5000! Kan dus (volgens mij?) niet beter!!! Ben zo blij :). Had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar bevestiging is toch altijd fijn!

Aanstaande vrijdag ga ik een weekje met een vriendin en haar kleine (3 maanden ouder dan Laura) op vakantie naar Frankrijk. Verheug me er erg op. Lekker weer en goed eten... Mag nu voor twee, ha ha!

Trouwens ik ben nu 13 weken + en nog steeds geen gram aangekomen. Vorige keer ging het heel snel... Stiekem wel blij, ha ha. Maar let op, dadelijk zal het wel heel snel gaan, ha ha. Gelukkig was is net al mijn oude zwangerschapskilo's kwijt!

XX

hey meid

wat super nieuws! gefeliciteerd zeg:D dat is een hele goede uitslag idd. en ook nog heerlijk vakantie int vooruitzicht, nou jou dag kan vast niet meer stuk!

nog niks aangekomen?? oops ik al 4 kilo hahaha ben nu 17 weken. andere dames al wat aangekomen?

xxxx

He, goed nieuws!! Fijn hoor!

En lekker weg overmorgen al! Wauw, wat snel al.

13 weken en nog niks aangekomen, dat is altijd fijn! Tot 12/13 weken ik denk ik 1-2 kilo, nu (16 wk) zit er 3 kilo aan. De 80 is dus in zicht (nu 79), wel een mentale hobbel. Dat was altijd mijn uiterste grens!! Maar goed, m'n buik groeit gestaag en dat is in ieder geval mooi.

Merk wel dat het goed is om te blijven fietsen, sporten komt er in deze drukke periode nauwelijks van.

Liefs!

Ik ben nu 15 weken en 4 dagen en officieel nog niet aangekomen. Maar het gaat de goede kant op. Was namelijk en paar kilo kwijt door het spugen.

Super dat de uitslag goed is!
nu kun je lekker gaan genieten van je vakantie!
Bij mijn vorige zwangerschap was ik in totaal 5 kilo aan gekomen dus niet zo veel was ook zo weer weg haha! nu ook nog niets aan gekomen maar dat komt ook wel weer omdat het eten weer niet blijft zitten, en als ik eet snel vol zit,

Hey lieverd,

Wat een goed nieuws en idd een hele mooie uitslag!
Ook al had je het wel verwacht, het is toch altijd weer een soort extra geruststelling!

Wat lekker em vooral gezellig dat jullie er even tussen uit gaan, kan me voorstelken dat je je daar enorm op verheugd, alvast heeeel veel plezier.

Ik weet eigenlijk niet of ik ben aangekomen, heb zelf nog niet gewogen en op het ziekenhuis ben ik ook nog niet gewogen. Mijn buik groeit wel echt explosief maar ik had eerst mt 40 en ging vandaag een broek passen mt 38 en die paste dus.....volgens mij zitten de kilo's dus alleen op m'n buik. Ik gok rond de 1,5 a 2 kilo maar zeker niet meer.

Fijne dag meid. Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan