uitslag combitest 1:3100!!!

A

Anoniem

Guest
Yes, de uitslag is eindelijk binnen!!!

We moesten 2 dagen langer wachten dan gedacht, maar we zijn superblij met de uitslag. Gezien mijn leeftijd (36), was het even spannend. Nu zag de nekplooimetng er heel goed uit!! 1,5 mm en ze zeggen dat ie tot 3 of 3,5 mag zijn. Dus dat gaf de mens al moed, maar als het dan tijd is voor de uitslag, dan wordt je toch wel ietswat (veel) zenuwachtig.

Mijn algemeen bloed was goed, alleen heb ik een lichte blaasonsteking en moet van de gyn aan een kuurtje. Ik heb al een week of 2 pijn in mijn buik en ben daar al mee bij de huisarts geweest, en heb het ook in het ziekenhuis aangegeven. Ze vroegen alleen of ik pijn heb met plassen. Nou dat heb ik niet!! Dan zou het dus waarschijnlijk bandenpijn kunnen zijn. Wel iets vroeg, maar het kan...... Dus denk je het hoort erbij en ga je gewoon door. Ik spring even in de auto en ga naar het ziekenhuis mijn kuurtje halen!!

Liefs van een opgeluchte Noelie

keigoede uitslag meid! ja heerlijk he van die dokters met verkeerde prognoses e.d. ik heb NOG NOOIT bij een blaasontsteking pijn bij plassen gehad :p en hun maar zeggen dat dat wel hoort haha lekkere mutsen!

Wat heerlijk voor je zo'n mooie uitslag!!!
En nu maar lekker gaan genieten van je zwangerschap!!!

Liefs Nika

Hoi Noelie
Gefeliciteerd met de uitslag. Ik had een soortgelijke uitslag 1:3200 en ik was destijds (in december 06) 35 jaar. Toch vond ik al met al die hele combinatietest vreselijk spannend. Toen wij de  nekplooimeting lieten doen werd eerst een nekplooi van  2,5 cm gemeten wat dus best aan de grote kant is. De echoscopiste zag echter dat hij de navelstreng ook om zijn nek had wat enige druk kan geven waardoor de  nekplooi tijdelijk vergroot kan zijn. Ze vroeg ons later  die dag terug te komen om nog eens te meten in de hoop dat hij zich uit de navelstreng had gedraaid. Die uurtjes die  we moesten wachten waren zenuwslopend maar uiteindelijk was het wel waard om weer opnieuw te meten. De baby  had zich toen uit de navelstreng gedraaid waardoor een nekplooi   van 1,5 werd gemeten en dat is netjes. Toen later de uiteindelijke  uitslag na de bloedtest kwam was ik ook erg blij.  

Groetjes
Tania      

zie nu dat ik cm heb geschreven maar bedoel natuurlijk mm.
tania

Terug
Bovenaan