<p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Wij hebben een verwijzing gekregen van de huisarts voor het ziekenhuis omdat we denken dat mijn zoon van 7 weken koemelkallergie heeft. Ik heb de afspraak pas aan het eind van de maand dus ik dacht laat me alvast beginnen met nutrilon pepti. Eliminatie provocatie test wilde ik doen. De 1e 2 dagen leek het goed te gaan hij had geen krampjes meer tijdens het drinken en dronk rustig. Maar nu sinds gisteren dus de 4e en 5e dag sinds pepti krijgt hij tijdens het drinken rode vlekjes op zijn gezicht. Deze trekken na de voeding weer langzaam weg. En hij krijgt op zijn beentjes een soort van bultjes bobbeltjes en die trekken ook weer weg na de voeding. Heeft iemand zo iets meegemaakt? Is pepti misschien niks en zou ik nutramigen moeten proberen? Hiervoor gebruikte ik HIPP biologische voeding en toen had hij geen vlekjes ofzo op zijn gezicht maar wel alle andere klachten van koemelkallergie.</span></p>