uitslag echo 2

Hoi, gisteren weer voor de uitgebreide echo geweest. Kwam nu neer op een kindje van ongeveer 33 weken (ik ben 36 weken maandag a.s.). 1 dijbeen hangt nog steeds achteraan qua groei, die zit nu op 29w 5d....Geen idee of dat wat betekent en hoe het is als ze geboren wordt. Hij zag verder geen aanwijzingen voor afwijkingen bij ons meisje. Kan gewoon dus genetisch iets zijn of er is niks aan de hand... Soms lijken op echo dingen niet goed die later niks zijn...
Maar goed, ze weegt nu ongeveer 1800 gram. Da's niet veel...Ik was bij mijn geboorte ook nog geen 2500 gram...Dus een kindje van haar moeder ws...
Wel vanaf nu bij de gyn onder controle. Volgende week vrijdag weer echo om te zien of ze gegroeid is..Placenta is goed doorbloed en de navelstreng ook. Kan ook teveel zijn blijkbaar, wij zitten nog onder die bovengrens. Komt het erboven wordt het alsnog geboren...Maar goed, ze gaan haar goed in de gaten houden, en bij de geboorte omdat ze zo licht is kan ze last hebben met haar hartslag van de weeën. Dus ben wel blij dat we in het ziekenhuis bevallen gaan...
Afhankelijk van haar gewicht en of ze goed drinkt mag ze dan vlot mee naar huis of niet...
Nou, niet heel negatief allemaal. Maar blijf het eerlijk gezegd nu wel spannend vinden of alles goed is met haar....
Gr Marianne

Het is inderdaad spannend zo! Maar wel fijn dat ze het goed in de gaten houden toch!
Het komt nu allemaal echt dichtbij he
Rustig aandoen en goed eten en drinken!
xMarij

Oh dat blijft zeker spannend zeg!!! Fijn dat je zoveel controle hebt.
Ik duim ook voor je dat straks toch alles helemaal goed is. Rustig aan doen hé!!!

Liefs marielle 33w5d

gelukkig kijken ze er zo goed na! bij mijn groei-echo kwamen ze met de beentjes op32 weken..buikje 33weken en hoofdje 35weken (was toen 35.1) maar hoefde me geen zorgen te maken..mijn zoontje was ook klein en ikzelf en mijn vriend zijn ook niet de grootste! dus ik maak me niet zo heel druk erover.als het maar goed blijft groeien! het is immers ook maar ongeveer die echo's!
ik hoop datalles goed blijft gaan voor je!
succes
liefs kim 35.5

Terug
Bovenaan