Uitslag echo 9 wk. na mk. ivm niet ongi

Hoi Allemaal,

Nou ik heb de uitslag van de echo die is gemaakt omdat ik na 9 wk nog steeds niet ongi ben.

Het is negatief en positief en eigenlijk ben ik maar op 1 punt wijzer geworden, er zit in iedergeval geen weefsel meer van de mk. Maar nu zijn er weer andere onzekerheden....

Mijn baarboederslijmvlies is nl. wel dikker en in een normale cyclus zou je dan zo rond de eisprong zitten. Maar na inspectie van de eileiders is hier geen ei te vinden......... het was rustig zei ze........te rustig!! Heb nog gevraagd of het mischien een hele prille zw. zou zijn antw. van echoscopiste: zou kunnen maar ik denk het niet. Nou ja, dan weet je nog niet meer.

11 dec. telefonisch consult met de gyneacoloog (hij is volgende week op vakantie, snap het wel hoor dat die man ook weg moet maar komt mij slecht uit!) en ik ben benieuwd wat nu. De secretaresse van de gyn. zei al dat ik rekening moest houden met een hormoon kuur en dat doe ik dan ook maar. En tegen beter weten in doe ik die dag ook maar een zw. test, kan ik dat ook weer 100% uitsluiten.

Ik baal hier goed van.........waarom kan het nou niet normaal verlopen. Zo blijf ik ermee bezig.

gr.

Nicole

ps. Nina wat zeiden ze bij jou??

Hi,

Ik begrijp hoe je je moet voelen. Je bent nu nog niet veel wijzer. En weer afwachten.
Ik heb mijn afspraak om 2 uur vandaag, dus het zal mij benieuwen wat ze ervan zegt.
De vorige keer zag ze al wel een ei, maar waar die is gebleven?
Ik laat het je snel weten...

Sterkte ermee.

Nina

Hi,

Allereerst, de bloeduitslagen die binnenwaren die waren normaal (wachten nog op 2 uitslagen), dus dat ziet er goed uit.

Verder was er op de echo, duidelijk iets van vocht te zien in de baarmoeder. Wat moet duiden op een aankomende menstruatie of een bloeding in de baarmoeder die er niet uit kan.
Ik heb voor 10 dagen hormoonpillen gekregen en dat moet de menstruatie opwekken. Als het eerder komt, mag ik met de pillen stoppen. Ze gaf wel aan, dat dit kan duiden op verklevingen in de baarmoeder door de curretage. Als ik hevige buikpijn krijg dan moet ik direct opbellen! Want dat zou kunnen betekenen dat de "uitgang"is geblokkeerd.
In elk geval moet ik over 2 weken terug komen.

Ze heeft me weer bloed laten prikken. Ook al is het erg onwaarschijnlijk. we willen een eventuele vervroegde overgang uitsluiten.

Er waren wel 2 nieuwe eitjes zichtbaar, dus het lijkt erop alsof het allemaal doorgaat.
Maar ja, eerst maar eens bekijken wat deze pillen gaan doen.

Nina

Hai meiden,

Wat vervelend zeg dat jullie nu nog niks wijzer zijn geworden! Schiet allemaal niet op. Zoals ik al eerder zei; je wilt dan of gewoon weer zwanger zijn of die menstruatie op gang. Doe iets! Maar ja dat is de natuur dat hebben we niet voor het zeggen!
Wens jullie sterkte toe en hoop dat er snel iets positiefs uitkomt!

Liefs Dominique.

ps ik ben nu eindelijk een keer blij met mijn menstruatie..

Terug
Bovenaan