Uitslag echo

Hallo lieve dames,

De echo was weer prima in orde!!! Kindje is nu 5,38 cm, in een week tijd 1,4 cm gegroeid. Verder hebben we het van alle hoeken bekeken en alles was aanwezig ennuh,.......... wat een druktmaker, ff uitrekken, rondje draaien. Mijn vruchtzakje nam allerlei verschillende vormen aan daardoor! Lachen joh, we hebben ook 3 totaal verschillende foto's meegekregen.

Placenta ligt aan de voorzijde van mijn buik, dus het kan zijn dat we het kindje pas wat later gaan voelen, maar dat maakt niet uit, als alles maar oke is.

Maar goed, alles was dus helemaal in orde. Zo zie je dat als je zoveel bloed en een stolsel verliest het niet eens mis hoeft te zijn. Ze zag nog een heel klein beetje bloed zitten, wat er dus komende dagen nog uitkomt en dan moet het over zijn.

Dank jullie allemaal voor alle lieve woordjes en alle steun. Hoop dat ik door dit berichtje te plaatsen jullie ook weer wat meer hoop mag geven. Zeg niet dat bloedverlies niets ergs hoeft te betekenen, maar het kan dus ook echt nog goed gaan!!

Ik duim voor jullie allemaal dat het op korte termijn voor jullie allemaal raak mag zijn!!!!

van Sammy
(precies 12 weken vandaag)

Hoi sammy,

Ik ben nog niet zo heel lang hier aanwezig maar ik heb je angst en verdriet gelezen. Wat fijn dat het nu dan eindelijk goed eruit ziet. Ik kan me voorstellen dat je in de zevende hemel bent. Ik lees uit jouw woorden hoe gelukkig je bent en ik ben erg blij voor je.
Geniet er lekker van en ik hoop dat je na een fijne zwangerschap eindelijk je kindje mag vast houden. Maar hou ons in de tussentijd wel op de hoogte!

Groetjes Ris.

Hoi Sammy,

Wat een fantastisch nieuws voor je. Ben erg blij voor je dat het er goed uitziet. Het was best spannend de afgelopen weken voor je. Maar al met al lijkt het toch best snel gegaan want je schreef dat je je mk in oktober 2004 had gehad en nu dan al 12 weken. Dat klinkt voor ons erg hoopvol. Ik ben er zelf  nog niet aan toe hoor. Ik voel me heel erg van aan mijn lijf even geen polonaise maar als ik jou berichtje lees dan versterkt het mijn gevoel dat het ook voor mij strakjes goed komt.

Geniet van je zwangerschap en niet te veel zorgen meer maken. Hou je ons op de hoogte?

Liefs,
Daantje

Beste Sammy,

Gefeliciteerd met de goede uitslag. Graag zou ik van jou wat meer willen weten over het bloedverlies wat je hebt gehad. Ik heb 3 MK achter de rug en ik denk/weet eigenlijk wel zeker dat het weer mis is gegaan voor de 4e  keer. De MK hebben plaatsgevonden na respectievelijk 11.5, 9, 6 en ik denk nu na 5  weken  zwangerschap. Volgende week moet ik een  echo maken, maar ik reken nergens meer op. De  eerste 2 MK ben ik gecurrateerd en verloor ik bruinig bloed en niet veel. Soms stopte het ook weer. De derde keer kreeg ik een spontane MK waarbij ik helder rood bloed verloor, geen krampen gehad ofzo. Nu heb ik weer helderrood bloed  verloren en een stolsel en ook krampen gehad. Had jij ook krampen?? Het bloedverlies kwam overeen met een  flinke ongesteldheid van ongeveer 5-6 dagen. Het enige wat ik vreemd vind, is dat mijn borsten niet kleiner worden zoals alle vorige keren snel wel gebeurde. Ze  zijn niet meer  gevoelig en verder heb ik ook geen kwaaltjes, dus ik denk dat het echt mis is. Misschien heb jij wat meer info over het bloedverlies bij jou.  

Alvast bedankt,
HW      

Terug
Bovenaan