uitslag echo

Hoi, voorlopige uitslag is dat het allemaal goed lijkt te zijn. Het is nog steeds een klein kindje, zit bij de ondergrens wat betreft hoofd en buikomvang. Maar de beentjes zijn in verhouding nog steeds klein...Net als bij de 20 wk echo..
Placenta, vruchtwater en zo zagen er ook allemaal goed en helder uit.
Vrijdagmiddag bij een andere gyn met betere apparatuur. Ws neemt hij de controles vanaf nu over en houden ze ons meisje qua groei en zo goed in de gaten. Omdat ze zo klein is moet ik zo goed als zeker in het zkh bevallen. Kunnen ze haar tijdens de weeën goed in de gaten houden. en als alles ok is weer vlot naar huis.
Jammer dat dat zo is, maar alles lijkt ok en dat is het belangrijkst. Vrijdag kijken ze dan ook naar de bloeddoorstroming van de placenta en zo. Kon niet meer vandaag jammergenoeg, en dan gaan we een plan maken voor de komende weken.... Hoor morgenochtend wanneer we weer terecht kunnen..
Liefs, m

Gelukkig dat de uitslagen goed zijn!
Wel fijn dat je nu goed in de gaten gehouden wordt.
En maar goed dat je nu in het ziekenhuis moet bevallen kunnen ze haar gelijk nakijken.

Ben benieuwd verder met de onderzoeken.
Laat je het nog even weten hoe of wat?

Gelukkig voorlopig even gerustgesteld. Soms is er gewoon geen reden waarom een kindje klein is. Mijn zusje kreeg met 40 wk een meisje van 2300 gr. Helemaal paniek na de geboorte, maar de kindearts vond haar prima. Een pittig kindje wat gewoon wat klein van stuk is. Ze is nu 1 en nog steeds klein, maar zeer pittig.

Veel sterkte meid en maak je niet al te druk, als dat lukt :)

Hoi,

heb aan je gedacht vandaag... Fijn dat het toch allemaal goed lijkt te zijn en dat je nu extra controles krijgt. En nee, in het ziekenhuis moeten bevallen is misschien anders dan je je voorgesteld had maar het gaat er toch om jullie kindje strakjes gezond in de armen te kunnen houden, niet? Hou je ons verder op de hoogte?

Natasja

Wat fijn dat alles toch goed blijkt te zijn meid.
En dat ze jou nu extra goed in de gaten houden.
Ik hoop dat vrijdag ook alles goed blijkt te zijn.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan