uitslag echo

A

Anoniem

Guest
hé,

eindelijk weet ik de oorzaak. ik blijkt het pco syndroom te hebben. ik word nu doorgestuurd naar de gynacoloog die gespecialiceert is in vrouwen met pco. helaas kan ik pas 24 mei terecht.

zijn er hier meiden die bekend zijn met pco?

groetjes hilda

Yeps! Helaas ken ik het!! Maar heb er ondanks dat toch 2 super meiden rondlopen!!!

Het is ff rot als je het hoort maaar als je geluk heb kan het met een paar medicijnen wel goed lukken! Bij mij iig!

Nee, ik heb helaas geen idee wat het is. Is je dat wel uitgelegd dan? Lees dat je wel zwanger kan raken? Dat is wel goed nieuws!!!

Veel succes de 24e mei!!
Liefs ciomama

Ken het niet van mezelf maar van een vriendin.
Eerste kindje met medicijnen, daarna 2 x heel vlot spontaan zwanger.leek het zich toch hersteld te hebben.
Succes! Gelukkig weet je wat het is en dat ze je kunnen helpen.
Lfs

hey hilda, dit is goed en slecht nieuws.klinkt ff heel duf maar nu kun je er wat mee.het blijft balem maar nu kun je er iets tegen doen.groetjes esther

Hoop dat je, nu ze weten hoe of wat, snel geholpen kunt worden met medicatie oid en snel een dikke vette positieve test zult hebben!

Liefs Lisette

Fijn dat je nu eindelijk weet wat er aan de hand is, en gelukkig kunnen ze er iets aan doen. Hoop dat je nu snel zwanger wordt! Succes de 24e!

Terug
Bovenaan