uitslag echo

eindelijk weet ik de oorzaak. ik blijkt het pco syndroom te hebben. ik word nu doorgestuurd naar de gynacoloog die gespecialiceert is in vrouwen met pco. helaas kan ik pas 24 mei terecht.

zijn er hier meiden die bekend zijn met pco?

groetjes hilda

Hallo Hilda,

Dat word nog lang wachten dan tot 24 mei, heb je al wel wat uitleg gehad over wat PCOS inhoudt?
Ik heb zelf ook PCOS (in combinatie met endometriose) en zit sinds juni 2010 in de medische molen voor een eerste kindje.

Heb je zelf klachten of verschijnselen die je kunt linken aan de PCOS? Toen ik hoorde dat ik PCOS had vielen voor mij wel een aantal puzzelstukjes op hun plek, waaronder het steeds langer worden van mijn cyclus na het stoppen met de pil (voor zover je het een "cyclus" kon noemen) en mijn onrustige huid.

Ik lees al geruime tijd mee op dit forum, maar heb zelf mijn verhaal nog niet hier neergeschreven, misschien dat ik dat toch een zal doen!

Groetjes
Annemarie

Hoi Hilda,

Ik heb ook PCOS en ben begin februari begonnen met een hormoonbehandeling: Clomid. De eerste kuur van 50 mg is niet aangeslagen. Toen heb ik in overleg met de arts direct de dosis verdubbeld en... ik ben meteen zwanger geraakt. Vandaag precies 8 weken!

Ik hoop dat het met jou ook zo voorspoedig zal gaan.

Veel succes!
Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan