uitslag echo

A

Anoniem

Guest
heey....

tijdje geleden heb ik een bericht geplaatst over dat ik en echo moest(ongeveer 2 weken geleden).
Vorige week dus de echo gehad en omdat ik maar niets hoorde over de uitslag mijn huisarts dan toch maar even gebeld vanmorgen....
werd vanmiddag netjes teruggebeld over de uitslag....

Nou hier komt het:
nieren: goed
baarmoeder: goed
eierstokken: goed....

gaat steed slanger worden dus ALLES GOED...

wou me nog wel weer medicijnen geven...gelijk maar even gevraagd of de medicijnen kunnen bij een evt. zwangerschap, antwoord NEE, mijn antwoord was gelijk dan hoef ik ze ook niet....

Er kwam ook nog bij dat het medicijnen waren voor problemen met de ontlasting en die problemen heb ik totaal niet....

Maar goed zit nu dus met een onverklaarbare buikpijn net als dikke 10 jaar geleden...
Afwachten wanneer het over gaat....

Heb weinig andere keus dus blijf er maar mee rondlopen en hopen dat het snel over is....

xxx

He wat een slecht en goed nieuws tegelijk goed ze hebben niets ernstigs gevonden maar ja nu weet je idd niet waar het dus door komt ...............eigenlijk heb je niets aan die artsen want wat moet je nu als hun het niet weten hoe moet jij het dan weten ????

Maar hopen dat het snel over is en je snel zwanger bent als je dan buikpijn hebt weet je in ieder geval waar het van is .... en is het dan niet zo erg ook !

Liefs

Hmmmm... balen dat er niet iets duidelijks is gevonden!
Hopen dat je snel zwanger bent!

Wat een vervelend bericht.. Wat doen die medicijnen dan precies? Vervelend dat je nu steeds met die buikpijn zit, en ze niets kunnen vinden.. Gaan ze nu nog verder onderzoeken?

@channie1985
de medicijnen die ik zou kunnen krijgen zouden ervoor zorgen dat ik meer ontlasting zou krijgen of zo iets...terwijl er niets mis is met mijn ontlasting maar goed....
Ze gaan nu eerst niets meer doen... Moet eerst afwachten...

Ha,

heb jij echt buikpijn of ben je vooral misselijk. Heb ook jaren met misselijkheid en buikpijn gelopen (begon toen ik 15 jaar was). Misselijkheid komt bij mij vooral door verkeerde ademhaling, ik adem dan eenvoudig gezegd zuurstof in mijn maag waardoor ik vol/misselijk wordt. Ook voor mijn buikpijn is geen oorzaak gevonden, alle onderzoeken gehad die er maar zijn. Huisarts zegt dat het ws spastische darmen zijn en er mee moet leren leven. Heb er wel tabletten voor maar ben geen persoon die heel zijn leven tabletten gaat slikken. Het werkt bij mij een poosje en dan vergeet ik ze. Wel reageer ik op bepaald eten, vet eten zoals pannenkoeken of patat. Heb ook een keer een jaar geen melk gedronken toen is het ook stukken beter gegaan.

Succes in elk geval

@javo

heb last van beide....heb het al eerder gehad rond mijn twaalfde. toen ben ik ook ineens heel erg gegroeid...toen ook allerlei onderzoeken gehad en na een kijkoperatie nergens meer last van...heel vreemd allemaal...
Moet inderdaad ook wat aan mijn ademhaling doen, heb een allergische astma maar doordat ik niet goed adem altijd benauwd gevoel...misschien die buikpijn en misselijkheid daar ook wel vandaan dan...
Heb je ook tips hoe je beter kan gaan ademen?

in ieder geval al bedankt voor je reactie

Ha,

Ik ben erachter gekomen toen ik naar een kinesioloog (homeopatie) was gegaan, nu zo'n 8 jaar geleden omdat de huisarts dus niets met mijn buikpijn/misselijkheid kon)
Zij liet mij heel bewust de buikademhaling doen. Op je rug liggen, 10 sec inademen tot je navel zogegezegd, dan 5 sec vasthouden, dan 10 seconden uitademen (weer tot je navel) en weer 5 sec vasthouden en dat een paar keer herhalen. Als je hand op je buik ligt ter hoogte van je navel moet die omhoog gaan/dalen.
De eerste keren dacht ik werkelijk dat ik stikte, maar na verloop van tijd ging het beter.

Moet wel zeggen dat het bij mij ook veel met spanning samen gaat, als ik het erg druk heb heb ik meer last en moet ik bewust ademen. Dan heb ik ook meer buikpijn, maar ook dat is normaal want spastische darmen reageren ook op spanning.
Heb daarom zo'n 5 jr geleden (rond onze kinderwens) ook bij een psycholoog gelopen

Inmiddels heb ik geaccepteerd dat spanning er bij mij uitkomt dmv misselijkheid en buikpijn. Maar moet erwel bij zeggen dat het draaglijker is doordat ik na in 2,5 jaar maar 2x zwanger was wat beide een miskraam werd, eindelijk een jaar later weer zwanger van een zoon.
Nu inmiddels twee zoons van bijna 4 jaar, 2,5 jaar en nu weer heel pril zwanger...

succes in elk geval en wat je kinderwens betreft houd moed wie weet heb je snel een positieve test in handen

Terug
Bovenaan