Uitslag eerste onderzoek

<p>Wij zijn nu een jaar aan het proberen en hebben onze eerste afspraak in het ziekenhuis gehad. Ik moest 2 weken na ovulatie bloed laten prikken, heb een inwendige echo gehad en mijn vriend mocht een potje inleveren. Maandag hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor de uitslag hiervan. Ben behoorlijk zenuwachtig en geen idee wat ik kan verwachten. Zou graag in contact willen komen met gelijkgestemden en wellicht een whatsappgroepje willen starten.</p>

Spannend Enthousiastje! 
Ik hoef zelf niet in een Whatsappgroepje maar kan wel delen hoe het tot nu toe bij ons gaat. 
Na ongeveer 1.5 jaar proberen zijn wij ook naar de huisarts gegaan. Tot dan toe had ik 2x een positieve test gehad maar werd toch op of vlak na nod ongesteld. Vroege miskraam dus. De huisarts wilde dat we het nog 3 maanden gaven voor hij ons naar de gyn verwees maar hij wilde wel vast sperma onderzoek doen. 
In die 3 maanden kregen we weer een positieve test die hetzelfde eindigde. Ik besloot het nog iets langer aan te kijken maar ruim een maand geleden zijn we dan toch voor het eerst bij de gyn geweest. 
Ik blijk adenomyose te hebben en mij  partner verminderde kwaliteit. We zouden op zich wel zwanger kunnen worden op de natuurlijke manier maar dat zou ook nog zomaar jaren kunnen duren. Vandaar dat we nu met de eerste ronde IUI zijn begonnen. 
Sinds dinsdag spuit ik gonal f en dinsdag hebben we de echo om te kijken hoe mijn eitjes er bij staan. Dan wordt de inseminatie ook ingepland. 
Al met al vind ik het wel een prima traject zo alleen soms vallen de maanden toch wel zwaar. En als ik denk dat we misschien nog wel een jaar verder kunnen zijn voor we zwanger zijn krijg ik het Spaans benauwd. Heb goede hoop voor dit traject en duim dus stevig dat het nu maar snel raak mag zijn voor ons.

Terug
Bovenaan