uitslag eerste onderzoeken

vanmorgen ziekenhuis gebeld voor een afspraak, zaterdag 18 februari om 12 uur mag ik weer heen voor de 10e cyclus dag.

Vanmiddag ben ik gebeld met de uitslag.
Mijn bloedonderzoeken waren allemaal goed, 1 uitstrijkje ook en de andere voor chlamydia heeft hij nog cellen met chalmydia gevonden.
Nu heb ik halverwege 2007 chlamydia gehad en dit is toen gelijk behandeld, enige wat ik toen wel raar vond was dat je geen nacontrole krijgt. Moet dus nu als nog weer bloedprikken ivm de chlamydia, ze gaan kjken of die cellen nog actief zijn, ik neem aan van niet aangezien chlamydia bij de man sneller te merken is dan bij de vrouw en mijn vriend het niet heeft.

Uitslag van mijn vriend was minder, zijn zaad was bij a helemaal niets en bij b 25% hij heeft dus heel matig zaad. Dit houdt meteen in dat hij voor verdere onderzoeken naar de uroloog mag.
Omdat ik de 18de een afspraak heb staan gaan we dan alles even rustig doorspreken, en hoe we nu precies verder gaan. Neem aan dat we in ieder geval mijn vriend zijn onderzoeken verder moeten afwachten maar dat horen we de 18de.

Natuurlijk niet de uitslag die we hadden gehoopt maar we weten nu wel dat er iets niet goed is.

liefs

Cloewja,

Positief blijven denken, ik en mijn man dachten ook dat het ons niet gegund was. Mijn man zijn zaad was ook bijna niets.

Maar door de nieuwste techniek icsi ben ik op dit moment 20 weken zwanger.

Dus altijd positief blijven denken......

Heel veel succes de 18de.

groetjes tineke

Cloewja,

Lees hier nog steeds regelmatig even mee.
En wil je even sterkte wensen! Wij kregen ook een dergelijke uitslag...was erg ontmoedigend. Hopelijk verloopt alles een beetje vlot en krijg je snel meer duidelijkheid!
Iig fijn dat je nu wat weet, ook al ligt er ws nog een heel traject voor je...

Succes de 18e!
sparkle

Heftig, he. Bij ons wordt er niets, maar dan ook helemaal niets gevonden. En toch blijft een zwangerschap uit.... Ben je dan niet een klein beetje opgelucht dat er iets gevonden is, waar ze iets aan kunnen doen? De onzekerheid waar wij in zitten is killing! Maar ieder beleeft dat natuurlijk op z'n eigen manier. Ik wil je in ieder geval heeel veel succes en sterkte wensen, meis!

Liefs!

He bah wat een rot nieuws allemaal !

Ik lees allemaal wat mee met jullie verhalen ik ken je nog van het zwanger worden forum ...

Wij hebben deze week de brief ingestuurd en wachten nu op eerste afspraak met de fertiliteitsarts ........

Ik wil je heel veel sterkte wensen en succes in de verdere medische molen ....

Ik blijf je volgen !

Terug
Bovenaan